Citat:
Ursprungligen postat av DXM-Redemption
Vad hände med kommunikation? Hur svårt kan det vara att instruera en partner hur man vill bli sugen? Att en kille är bättre är bara en ursäkt för att du är feg och inte vågar lära upp din kvinna!
"ÅHH DU GILLAR INTE HUR JAG SUGER

"
Är det vad du tror hon kommer vräka ur sig?
Eller vill hon kanske ditt bästa (genom en bra avsugning

)?
nä nä där har du fel...har haft mycket bra sex med några tjejer som jag tyckt extra mycket om, och kommunikationen har det inte heller varit brister i , de kvinnor jag fallit för vet vad de vill ha , utan att för den skull bli vulgära. Är motparten sen likadan ansåg JAG att vi hade det jättebra. Men...det känns ändå lite dumt när det är skönt och allt att säga -älskling, nu känner jag dina tänder igen vid oralsex tex. för det är petitesser i ett övrigt bra sexliv.
Som jag skrev från början var ju det som skrämde mig var hur någon som också är oerfaren kan den manliga anatomin så fullständigt, och det var som jag också sa synkade, vi behövde knappt prata alls , så det var snarare bristen på kommunikation som efteråt kändes ångestladdad och förvirrande att det UTAN ord blir så fantastiskt bra..han läste mig på ngt vis och vice versa...och då fick jag en tanke bara att det kanske är för att man själv vet vad man tycker är skönt som det blir en lyckad grej.
jag tror ju lika mycket att en tjej kan tillfredställa en annan tjej som vi killar aldrig ens kommer att komma i närheten av....självkännedom om den egna kroppen helt enkelt tror jag är elixiret som gör att det kan slå gnistor. men jag kan ha fel.