2008-05-03, 01:28
Medlem
Whitmores avatar
Ditt val av avatar borde kanske ha antytt nåt redan innan du provade?

Men, men... Go for it.
Citera
2008-05-03, 01:43
Medlem
CurryCurres avatar
Jag tror att vi alla är lite smått bisexuella från början, men att samhället väldigt effektivt har lärt oss vad som är ok och inte.

Kudos till dig som vågade gå emot normen! Jävlar, jag kanske till och med borde testa själv... Gud vet att jag inte haft tur på kvinnofronten på sistone.
Citera
2008-05-03, 01:51
Medlem
DXM-Redemptions avatar
Vad hände med kommunikation? Hur svårt kan det vara att instruera en partner hur man vill bli sugen? Att en kille är bättre är bara en ursäkt för att du är feg och inte vågar lära upp din kvinna!

"ÅHH DU GILLAR INTE HUR JAG SUGER "
Är det vad du tror hon kommer vräka ur sig?

Eller vill hon kanske ditt bästa (genom en bra avsugning )?
Citera
2008-05-03, 03:15
Medlem
IKAROZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DXM-Redemption
Vad hände med kommunikation? Hur svårt kan det vara att instruera en partner hur man vill bli sugen? Att en kille är bättre är bara en ursäkt för att du är feg och inte vågar lära upp din kvinna!

"ÅHH DU GILLAR INTE HUR JAG SUGER "
Är det vad du tror hon kommer vräka ur sig?

Eller vill hon kanske ditt bästa (genom en bra avsugning )?

nä nä där har du fel...har haft mycket bra sex med några tjejer som jag tyckt extra mycket om, och kommunikationen har det inte heller varit brister i , de kvinnor jag fallit för vet vad de vill ha , utan att för den skull bli vulgära. Är motparten sen likadan ansåg JAG att vi hade det jättebra. Men...det känns ändå lite dumt när det är skönt och allt att säga -älskling, nu känner jag dina tänder igen vid oralsex tex. för det är petitesser i ett övrigt bra sexliv.
Som jag skrev från början var ju det som skrämde mig var hur någon som också är oerfaren kan den manliga anatomin så fullständigt, och det var som jag också sa synkade, vi behövde knappt prata alls , så det var snarare bristen på kommunikation som efteråt kändes ångestladdad och förvirrande att det UTAN ord blir så fantastiskt bra..han läste mig på ngt vis och vice versa...och då fick jag en tanke bara att det kanske är för att man själv vet vad man tycker är skönt som det blir en lyckad grej.
jag tror ju lika mycket att en tjej kan tillfredställa en annan tjej som vi killar aldrig ens kommer att komma i närheten av....självkännedom om den egna kroppen helt enkelt tror jag är elixiret som gör att det kan slå gnistor. men jag kan ha fel.
Citera
2008-05-03, 05:57
Medlem
IKAROZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stewie_griffin
Lyllo dig som har alla dörrar öppna, hade inte jag haft något emot. Antagligen är det jävligt tungt i början, att acceptera det. Men när du väl gjort det så måste ju bisexualitet vara det ultimata...

Tack! det känns faktiskt bra att höra.kanske är det inte slutet på något utan början på ett mer frisinnat liv? vill gärna tro det.
Citera
2008-05-03, 06:01
Medlem
IKAROZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsSparta
Ja, då är du väl kanske bisexuell då?

ja det MÅSTE jag ju vara då...fast jag har aldrig haft en önskan att ha en kille, eller ha ett förhållande etc blir scizofren på det här!
Citera
2008-05-03, 06:10
Medlem
IKAROZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danneeh
Hahah, dagens! du tog den i tvåan, va?

varför skulle detta ha någon som helst betydelse för dig ?
kan du på ett bättre sätt sätta dig in i min sits eftersom du har erfarenhet av det eller?
experimentera sexuellt för dig behöver man ju inte vara einstein för att förstå hur du tänker och vad som ska in var, men det fanns 50 variabler av njutning som du säkert aldrig ens försökt sätta dig in i ens med ett husdjur.. nu menar jag självklart att klappa den.
Bara att smeka en annan kille var stort för mig, alltutöver ännu en bonus.
men att i detalj skriva till dig vad jag gjorde har jag varken lust till pga sättet du frågar så hånfullt.
sen är det helt ovidkommande när det gäller mitt problem.
då hade jag skrivit det.
ha det bra
Citera
2008-05-03, 06:12
Medlem
Trolldockans avatar
Herregud, du testade ngt du var nyfiken på!
Så gjort det. Det man gör fååår konsekvenser. Men vad gör det om hundra år som sagt. Gjort är gjort. Du har testat. Nu är det inte spännande längre. Ingen skadades ju.
Gå vidare!
Citera
2008-05-03, 06:13
Medlem
IKAROZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckmeJesus
Den dagen du slutar intressera dig för sprotsidorna och tekniska attiraljer borde du nog allvarligt sluta pumpa pojkstjärt dock. Dyrt med könsbyte och ny garderob.

ok.det lovar jag att ha koll på
Citera
2008-05-03, 06:15
Medlem
IKAROZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qlub
Vad är problemet gode vän? Du har hittat något du gillar. Inget fel alls att vara attraherad till samma kön. Om det sker så är det menat så. Känn ingen ångest, det var gött eller hur? Lycka till, bearbeta detta och se vidare livet med glädje och hopp!

tack.av alla inlägg var detta det som fick mig att må allra bäst.
du har ju rätt...du har ju det
Citera
2008-05-03, 06:23
Medlem
IKAROZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CurryCurre
Jag tror att vi alla är lite smått bisexuella från början, men att samhället väldigt effektivt har lärt oss vad som är ok och inte.

Kudos till dig som vågade gå emot normen! Jävlar, jag kanske till och med borde testa själv... Gud vet att jag inte haft tur på kvinnofronten på sistone.

fan jag sitter här och blir helt chockad. inlägg efter inlägg är ren och skär support , jag som hade väntat mig "aaa, du är en bögjävel" osv , och så får man respons av såna otroligt vidsynta störtsköna människor som dig.
fan vad glad jag blir. Dig skulle man ha som kompis, ypperlig att dryfta livets mysterium tror jag

TACK som fan ......förresten så ser jag ut såhär nu
Citera
2008-05-03, 08:50
Medlem
Misters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IKAROZ
fan jag sitter här och blir helt chockad. inlägg efter inlägg är ren och skär support , jag som hade väntat mig "aaa, du är en bögjävel" osv , och så får man respons av såna otroligt vidsynta störtsköna människor som dig.
fan vad glad jag blir. Dig skulle man ha som kompis, ypperlig att dryfta livets mysterium tror jag

TACK som fan ......förresten så ser jag ut såhär nu

Du är kanske en "bögjävel" men so what? Värre saker finns. Njut och ha kul så kommer du efterhand upptäcka vad du gillar eller inte gillar. Grattis
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in