Tja!
Jag laddade ner TVersity för nån vecka sedan och då funkade det helt okey, jag la först in en film som funkade. Sedan tog jag bort den för att ladda in en hel mapp med filmer. Där komm problemet, inga filmer ville funka det stog bara att filformatet stöds inte. Och det konstiga är att detstog även så på den filmen som funkade först. Är det någon här som kanske vet vad problemet är.
Tack på förhand // Zappis
Mitt tveriry loggar av och hittar inte alla meppar jag lägger till. Scurbs t ex.Hittar season 1 men inte 2-6. Va fan är de för fel. Samma sak med en MASSA andra mappar. Dom finns inte på xboxet!!! Blir vnsinnig. Varje gång jag försöker refresha så crashar TVerityoch jag måste startsharing igen. Hjälp mig.
Mitt tveriry loggar av och hittar inte alla meppar jag lägger till. Scurbs t ex.Hittar season 1 men inte 2-6. Va fan är de för fel. Samma sak med en MASSA andra mappar. Dom finns inte på xboxet!!! Blir vnsinnig. Varje gång jag försöker refresha så crashar TVerityoch jag måste startsharing igen. Hjälp mig.
Jag har använt TVersity helt utan problem i typ två månader. Helt utan problem för att spela upp mina avi och divxfiler. Vilket också är det enda jag spelar. (Kollar bara på tvserier via tversity.)
Jag streamar till PS3.
Nu helt plötsligt vill den inte längre. Jag hittar TVersity. Alla filer som jag har delat ut. Jag kan trycka på play och filen hoppar igång. Problemet är att det tar ca 4 minuter innan filen spelas upp. Och då med avbrott var 10:e sekund typ.
Jag har ominstallerat flertalet gånger. Provat alla möjliga codecs osv.
Signalystyrkan från mitt modem till PS3an är 100%. (Typ 2 m ifrån så.)
VAD är problemet. Finns det någon vänlig själ där ute som kan tänka sig att hjälpa mig?