2008-05-02, 11:08
Medlem
zappiss avatar
Tja!
Jag laddade ner TVersity för nån vecka sedan och då funkade det helt okey, jag la först in en film som funkade. Sedan tog jag bort den för att ladda in en hel mapp med filmer. Där komm problemet, inga filmer ville funka det stog bara att filformatet stöds inte. Och det konstiga är att detstog även så på den filmen som funkade först. Är det någon här som kanske vet vad problemet är.
Tack på förhand // Zappis
Citera
2008-05-03, 01:09
Medlem
Playstation 3? Xbox360?
Citera
2008-05-03, 10:06
Medlem
zappiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waffles
Playstation 3? Xbox360?
Oj sorry trodde att jag hadde tänkt på allt men så var inte fallet, det är till Playstation 3 (PS-3)
Citera
2008-05-03, 13:19
Medlem
zappiss avatar
codec packs

Citat:
Playstation 3? Xbox360?
Kan det ha något att göra med codec packs ? ska testa att instalera om det nu med ett nytt codec packs.
Citera
2008-05-04, 16:35
Medlem
klos_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zappis
Kan det ha något att göra med codec packs ? ska testa att instalera om det nu med ett nytt codec packs.

Ja, ladda ner k-lite och WMP-classic.

/Mvh Klos
Citera
2008-05-04, 20:47
Medlem
zappiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klos_
Ja, ladda ner k-lite och WMP-classic.

/Mvh Klos
Ska testa om de funkar nu, tack för hjälpen och hoppas att dom fungerar.
Citera
2008-05-04, 21:18
Medlem
zappiss avatar
Skadad data?

Nu funkade det fan va nice :P Men vissa filmer står det när jag ska spela upp dom att : Det finns skadad data. Är det någon här som vet varför ?
Citera
2008-05-05, 05:11
Medlem
Maniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zappis
Nu funkade det fan va nice :P Men vissa filmer står det när jag ska spela upp dom att : Det finns skadad data. Är det någon här som vet varför ?

Behöver hjälp med samma sak.
Citera
2008-08-24, 14:03
Medlem
Ruckuss avatar
Mitt tveriry loggar av och hittar inte alla meppar jag lägger till. Scurbs t ex.Hittar season 1 men inte 2-6. Va fan är de för fel. Samma sak med en MASSA andra mappar. Dom finns inte på xboxet!!! Blir vnsinnig. Varje gång jag försöker refresha så crashar TVerityoch jag måste startsharing igen. Hjälp mig.
Citera
2008-08-24, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruckus
Mitt tveriry loggar av och hittar inte alla meppar jag lägger till. Scurbs t ex.Hittar season 1 men inte 2-6. Va fan är de för fel. Samma sak med en MASSA andra mappar. Dom finns inte på xboxet!!! Blir vnsinnig. Varje gång jag försöker refresha så crashar TVerityoch jag måste startsharing igen. Hjälp mig.
Har du senaste versionen utav TVersity`?
Citera
2008-08-25, 08:18
Medlem
Ruckuss avatar
Citat:
Har du senaste versionen utav TVersity`?
Ja tror de. 1.0.0.3 RC2 tror jag den heter.
Citera
2008-10-11, 20:49
Medlem
wemas avatar
Jag lånar denna tråd lite!

Jag har använt TVersity helt utan problem i typ två månader. Helt utan problem för att spela upp mina avi och divxfiler. Vilket också är det enda jag spelar. (Kollar bara på tvserier via tversity.)

Jag streamar till PS3.

Nu helt plötsligt vill den inte längre. Jag hittar TVersity. Alla filer som jag har delat ut. Jag kan trycka på play och filen hoppar igång. Problemet är att det tar ca 4 minuter innan filen spelas upp. Och då med avbrott var 10:e sekund typ.

Jag har ominstallerat flertalet gånger. Provat alla möjliga codecs osv.
Signalystyrkan från mitt modem till PS3an är 100%. (Typ 2 m ifrån så.)

VAD är problemet. Finns det någon vänlig själ där ute som kan tänka sig att hjälpa mig?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in