2008-05-05, 17:05
Medlem
Mahous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mezger
Jag tar det här från början: När har jag sagt något annat? Det enda jag har sagt är att jag tycker att spelarna har gjort dåligt ifrån sig. Hänger du med? Och du som jag har väl en förmåga att kunna avgöra ifall en spelare har potential att bli något eller inte? Att du är av en åsikt och jag av en annan är en grej. Men när fan har jag sagt att det INTE kan ta tid för en utlänning tex att anpassa sig?! Att jämföra ronaldos första år med spelarna i city är ju ett hån mot ronaldo...han presterade ju nästan omgående i sitt första år. Även om han var gnällig och filmade mycket... Om man resonerar som det du/ni gör så skulle ju alla fotbollsspelare i hela världen vara potentiella "världsstjärnor" bara man bytte land och klubb...
Det du har sagt är att City har köpt överbetalda skitspelare.

Jag och några andra menar att Citys spelare tids nog kan bli bra. Det tror uppenbarligen inte du.

Jag likställer inte Ronaldo med Citys spelare. Jag menar att det är liknande scenarion.

Jag menar inte att fotbollsspelare är potentiella världsstjärnor bara de byter land/klubb, som du har antytt.

Och det känns som att vi har glidit från topic.
Citera
2008-05-09, 21:14
Medlem
zzwampens avatar
Haha, nu kommer ju City att få en europaplats trots allt. De ligger femma i fair play ligan, och alla lagen före dem har redan en europaplats. Så City kommer att lira i Uefa-cupen nästa år ser det ut som.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in