2008-05-01, 00:44
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Har ett irriterande problem med den nya chattfunktionen i Facebook, nämligen att den "stängs ner" hela tiden. Jag tror problemet kan ligga i min webläsare (Explorer), men vet inte vad det är som kan tänkas få den att stängas ner hela tiden. Jag har ställt in så att "cookies" säkerheten är på låg, men det verkar inte hjälpa.

Snälla, hjälp!
Citera
2008-05-02, 21:45
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Någon?
Citera
2008-05-03, 10:43
Medlem
Använd den inte för satans bövlar! Om du nu vill ragga på fina tjejen där - gå över till gmail/msn/whatever istället. Facebook-chatten är ju ändå bara buggig som fan.
Citera
2008-05-04, 13:57
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olpa
Använd den inte för satans bövlar! Om du nu vill ragga på fina tjejen där - gå över till gmail/msn/whatever istället. Facebook-chatten är ju ändå bara buggig som fan.
Många polare har inte MSN etc och via Facebooken får man alla samlat på ett och samma ställe och behöver inte hålla på med 100 olika chattprogram etc. Menar du att problemen jag har bara är pga av buggar? Finns det ingenting som man kan ställa in somn påverkar huruvida man är inkopplad eller inte? Det är inte så att det är komabilitetsproblem med Explorer? I så fall, vad skall man göra för inställningar för att det skall bli bra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in