2008-05-01, 00:27
Bannlyst
Kom att tänka på en sak. T.ex Heidi Klum är ju tysk, och är gift med en neger (sångaren Seal).

Och två av de "värsta" porrskådespelerskorna inom interracial-porren är Ana Nova och Katja Kassin.

Sedan citatet från denna tråd:

Citat:
Det är ju det som är så förbannat Irriterande. sån tur att vi är med i EU då, blir väl o flytta till tyskland där det bara finns blonda fräsha brudar som aldrig sett en svartskalle förut

Så vad är det med tyska kvinnor och icke-vita? Skäms de för sitt ursprung kanske?
Citera
2008-05-01, 00:54
Medlem
alcatrazs avatar
3 kvinnor av 35miljoner tyska kvinnor, och du får det till att de skulle vara de värsta förrädarna? Är du seriös?
Citera
2008-05-01, 01:48
Medlem
Hr.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejsan_
Kom att tänka på en sak. T.ex Heidi Klum är ju tysk, och är gift med en neger (sångaren Seal).

Och två av de "värsta" porrskådespelerskorna inom interracial-porren är Ana Nova och Katja Kassin.

Sedan citatet från denna tråd:

Så vad är det med tyska kvinnor och icke-vita? Skäms de för sitt ursprung kanske?

I detta hänseende tycker jag att finska kvinnor(som bor i Sverige) står i en klass för sig.
De är i stort sett alltid ihop med neger eller arab.
Citera
2008-05-01, 02:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hr.Johansson
I detta hänseende tycker jag att finska kvinnor(som bor i Sverige) står i en klass för sig.
De är i stort sett alltid ihop med neger eller arab.

hehe, är ofta så . är väl för att de bor i mer lågklassområden.
Citera
2008-05-01, 02:39
Medlem
StigAllans avatar
Finska brudar är oftast inte speciellt attraktiva, därför får dom självklart hålla till godo med tredjesortens män.
Citera
2008-05-01, 03:02
Medlem
fnuskes avatar
Tyska kvinnor som aldrig sett en svartskalle förrut? Finns ju fan 2,7 miljoner Turk/Tyskar. Hur jävla dum i huvudet är TS i andra tråden?
Citera
2008-05-01, 11:59
Bannlyst
Starten av tråden var mestadels den andra tråden jag länkade till.

Att jag sedan drog upp andra som "representerade" det var väl kanske inte så representativt. Men tänk på vad TS i den andra tråden säger.

Kan det ha att göra med att de skäms för sin historia så mycket?
Citera
2008-05-01, 12:17
Bannlyst
Hmm.. Kofi Annan är ju gift med en svenska som heter Nane Lagergren, Tiger Woods har sin Elin, Figo har sin svenska fru Helen Svedin. Men det betyder ju inte att alla svenska kvinnor älskar negrer och blattar va?
Senast redigerad av Half-Hrvat 2008-05-01 kl. 12:20. Anledning: stavfel
Citera
2008-05-01, 12:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Half-Hrvat
Hmm.. Kofi Annan är ju gift med en svenska som heter Nane Lagergren, Tiger Woods har sin Elin, Figo har sin svenska fru Helen Svedin. Men det betyder ju inte att alla svenska kvinnor älskar negrer och blattar va?

Blanda inte in svenska kvinnor i denna tråd, även fast svenska kvinnor kan syssla med sådant också.

Frågeställningen baserar sig på TS i den andra trådens uppfattning.
Citera
2008-05-01, 13:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Half-Hrvat

Applådera, äntligen en Svensk med klarsyn!
Citera
2008-05-01, 13:47
Medlem
EliasAlucards avatar
Det är inget unikt för tyska kvinnor. Alla kvinnor är likadana och sviker deras nation—oavsett om den är tysk eller inte—för lite kuk.

Mitt motto är: lita aldrig på en kvinna. En gång i tiden när jag var lite yngre, var jag en sån där naiv typ som trodde på det här med kärlek och allt det där vackra tramset, men efter att ha insett hur falska kvinnor är och hur det enda som betyder något för dem är pengar, status och sex samt inte minst deras egen fåfänga, så har jag kommit fram till vad en svensk polare sa till mig en mycket riktigt efter alldeles för mycket besvär med flickvännen: “alla tjejer är horor, knulla dem innan de knullar dig.”

Jag antar att Seal gör vad han kan med kvinnor som Heidi Klum?

Men som sagt, detta är ett kvinnligt beteende. Det är inget som tyska kvinnor utmärker sig med; alla kvinnor är lika illojala mot deras nation. Ibland är det nästan så att man börjar fundera på allvar ifall kvinnor förtjänar en muslimsk slöjbehandling p.g.a. deras illojalitet?

Men låt mig se om jag förstått dig rätt, Hejsan_: du är alltså emot att tyska kvinnor rasblandar med negrer? Om ja, av vilka skäl?
Senast redigerad av EliasAlucard 2008-05-01 kl. 14:38.
Citera
2008-05-01, 21:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Men låt mig se om jag förstått dig rätt, Hejsan_: du är alltså emot att tyska kvinnor rasblandar med negrer? Om ja, av vilka skäl?

Därför att svart är dominant, och dess avkomma kommer att se övervägande svart ut.

Jag, som vit man, skulle inte vilja ha barn med en negress, eftersom att barnet då knappt (om ens något) skulle påminna om mig eller någon av mina släktingar.

Se Dr. Alban och hans vita frus avkomma t.ex: http://www.expressen.se/noje/1.815282/dr-alban-fyller-50-ar

Ser inte särskilt lik ut mamma (eller någon av hennes släktingar), eller hur?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in