2008-04-30, 14:46
Medlem
xoqrpss avatar
Hej

Jag har ett litet men dock s strigt problem med min dator. Jag kan inte hlla in musknappen och f scrollen hr till hger i t.ex Internet Explorer att scrolla automatiskt. Jag behver klicka och klicka fr att f den och g lngre ner.

PS: Problemet finns i alla andra program ocks, t.ex. Word, Exell och i mappar.

Det r Windows XP sp2 med alla uppdateringar.

Tack p frhand!
Citera
2008-04-30, 14:58
Medlem
Hejsan1s avatar
Fattar inte direkt din frga men... om du inte gjort det tidigare ladda ner Mozilla Firefox
Citera
2008-04-30, 15:58
Medlem
cannaBes avatar
Menar du att du vill klicka p scrollknappen p musen eller scrollbaren i IE?
Citera
2008-04-30, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejsan1
Fattar inte direkt din frga men... om du inte gjort det tidigare ladda ner Mozilla Firefox

Jag frstr inte heller frgan men ska tippsa om Firefox jag med, mycket bttre n IE7.
Citera
2008-04-30, 17:09
Medlem
det han menar r att nr han snurar p scrol hjulet ker inte kanten ner utan ahn mste dra i kanten eller trycka. jag vet inte om scroll lock kan stoppa den funktionen men testa den r andra knappen ver del p tangentbordet

och det hjlper inte om han laddar ner firefox mendet r ju bra att ha nd
Citera
2008-04-30, 17:36
Medlem
xoqrpss avatar
Okej

Vi pratar inte alls om Internet Explorer som ngot problem, utan felet uppstr i alla program i Windows.

Genom att anvnda vnster musknapp och klicka (och hlla inne) p scrollbaren till vnster, "pilupp" eller "pilner". Genom att hlla inne hr s scrollar en normal dator ner sakta och skert, slpper man sen s slutar den scrolla.

Hr fungerar inte den funktionen utan man mste verkligen klicka, klicka, klicka. Hller man inne s hnder inget.

Hoppas ni frstod min frga.
Citera
2008-05-01, 14:10
Medlem
X_surfers avatar
Testa med att uppdatera musdrivrutinen d
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem