Hejsan hejsan
Jag har en liten förundran, mest för min egna komfortabilitet då det antagligen är en bagatell att ordna men jag kan inte komma på hur.
Tills för några veckor sedan när jag browsade in på google.se så markerades sökfältet automatiskt när sidan laddat klart,
så jag behövde inte tabba eller klicka med musen för att skriva mina sökord.
Men det fungerar inte så längre, nu måste jag manuellt klicka med musen i sökfältet när jag ska googla, vilket är riktigt irriterande då jag under flera års tid aldrig har behövt göra det.
Så det brukar ske att jag söker mig till google och börjar skriva mina sökord för att någon sekund senare se att inget skrivs i sökrutan.
Jag vänder mig i min desperation till er nu, jag frågade på ett annat forum och fick där tipset om en kombination utav CTRL+T & TAB för
att markera Firefox googlefält i ett nytt fönster men det tillfredställer inte riktigt mitt behov.
Jag har försökt undersöka mina steg bakåt, vad har jag gjort för något som kan ha ändrat på detta men det ända jag kommer på är
att jag har installerat FF 3.0 BETA men jag har även det äldre FF och det är likadant där.
Tack på förhand!