2008-04-29, 23:10
Bannlyst
Hej..
Installerade yahoo idag snabbt bara för att snacka med en vän och när nu jag skulle ta bort så tog jag bort toolbar, och "Yahoo cá´',. " nåt sånt, sen skulle jag ta bort yahoo browse helper tror jag det hette och när jag väl gör det så fick jag typ ett meddelande där man trycker på OK bara och jag hann inte ens trycka OK eller jag kanske trycke ner retur knappen engång och då stängde allt ner utan att man fick varning eller någonting.

Varför?
Har det hänt någon samma sak?
Citera
2008-04-29, 23:53
Medlem
tvcasualtys avatar
Vanligt att man behöver omstart efter avinstallation av diverse program. Och definitivt vid "bloatade" program som yahoo talk eller vad det kan heta. Men posta en hijackthis logg så får vi se om det är något dåligt på gång i din dator
Citera
2008-04-30, 00:10
Medlem
går en att starta utan fel meselande borde det inte vara något problem väll?
Citera
2008-04-30, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timpan8
går en att starta utan fel meselande borde det inte vara något problem väll?
stänger datorn av sig när jag försöker avinstallera något så blir jag direkt paranoid. något måste ju vara fel.

posta en hijackthis-logg för säkerhets skull.
Citera
2008-04-30, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheChokolate
stänger datorn av sig när jag försöker avinstallera något så blir jag direkt paranoid. något måste ju vara fel.

posta en hijackthis-logg för säkerhets skull.
jo men om datorn inte värkar ha tagit skada så är det väll bara fortsäta och se om det blir mer fel. och blir det inte det kan det ju ha varit tullfekigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in