Colloseum på trandared har absolut godast pizzor och för den delen kebabrullar samt näst bästa kebabtallrikar också. Personalen är alltid trevlig och deras pizzasallad är väldigt fräsh och lokalen är även den trevlig.
Hawaii även den pizzerian ligger på trandared. Dom gör pizzor som är en orgasm för smaklökarna, colloseum gör dock snäppet godare, Dom vinner iaf fighten om godast kebabtallrik. Käka kebabtallrik där så lovar jag dig att du aldrig mer kommer vilja käka det på ett annat ställe igen. Personalen där är nog den bästa jag känner till, Josef är den absolut trevligaste personen jag känner till. Ett stort minus är storleken på lokalen den är väldigt liten.
Restaurang Cecil Oh my vilken god mat dom gör där. Kan inte ge någon bra recencion då det var över ett år sen jag åt där senast.
Oliven, märkligt att den restaurangen får så bra kritik, maten är på tok för dyrt för det man får. Jag kan göra minst lika god mat hemma och den maten är mycket billigare.
Ska man käka hamburgare så är det
max som gäller i borås, har vart där 4 gånger sen dom öppnade så jag kan inte ge något tips på vilken meny som ska beställas. Men smakupplevelsen har alltid vart dubbelt så god jämfört med alla Mcdonalds i borås
(Mcdonalds hulta, Mcdonalds knallerian, Mcdonalds borta vid el-giganten, onoff samt Mcdonalds i stan)
Subway Har även öppnat borta vid röda kvarn ungefär. Har inte hunnit käka där än, men vad jag har hört så är det väldigt gott.
Har för mig att dom håller på att öppna ett Subway i knalleland ungefär vid JC om jag inte minns fel.
Får hoppas att jag vart till någon nytta.
Kan annars tipsa om ett unikt matställe som slår allt.
Min farmor gör den absolut godaste maten, skulle hon öppna restaurang så skulle varenda restaurang gå i konkurs