2008-04-29, 10:40
Medlem
Den här trippen ägde rum ute på landet, i ett gammalt hus mitt ute på en åker.
Närmsta grannen bor ca 2 kilometer bort kanske och ungefär 1 km ifrån huset står det ett övergivet hus.
Tidigare erfarenheter: Cannabis, LSD, DXM, Ecstasy, LSA, Meta, Benso, lustgas osv.

Tisdagskvällen inleddes med att vi käkade varsin microdots (kl 22.00) och fyrade av några bongar fint gräs och stämningen var verkligen på topp.
Efter att ha hoppat lite studsmatta, somnat och rökt lite mer gräs så börjar jag äntligen känna av effekterna. (Det tog ungefär 2 timmar och 40 min)
Volymen skruvades precis upp med 110% och min kropp går på absolut högvarv!
Varenda känsla jag känner bränner inuti i mig och förstärks med frekvent återkommande spasmer.
Väggarna börjar rinna och jag ser människor gå ut och in genom rummet, en ande stiger plötsligt upp ur TVn. Han ser riktigt mystiskt ut och pekar bestämt på bongen, och helt plötsligt så sitter jag och min polare där och grindar lite gräs. Fåglarna sjunger ljuvligt utanför fönstret när vi sitter där och röker och jag är garanterat övertygad om att träden går omkring istället för att stå still.

Efter den här bongen sviker mitt minne mig ett tag, men helt plötsligt så står jag i ett stort stjärnvalv, stjärnorna lyser i regnsbågens färger och månen som är dubbelt så stor som vanligt har ett väldigt sumetriskt mönster i mitten av sig. Mitt upp i allting så ser jag ett huvud som helt plötsligt tänds med en röd lampa, det börjar dansa omkring och fråga mig frågor. Själv står jag där som ett frågetecken och spasmar lite då och då.

Efter detta sitter jag helt plötsligt på studsmattan och röker med min polare igen, när spliverten brunnit slut så börjar vi hoppa omkring och skeva oss.
Tror att jag ramlade av studsmattan 2 gånger när jag försökte slå dubbla volter, men eftersom att jag var så jävla hypad så märkte jag inte av det.
Efter kanske en timmas hoppande bär det av uppåt emot soffan igen för lite tv-spelande och chillande.
Nu förändrades trippen och tankegångarna helt, jag gick in i mig själv helt och kommer inte ihåg så mycket mer från just den här tidsperioden än att Kalle anka och musse pigg tittade förbi ibland.

Nu är kl 5 på onsdagsmorgonen, och jag går omkring som en zombie på en åker.
Ett psykedeliskt landskap öppnar sig och två st stark skinande solar stiger upp borta i horisonten. Jag sätter mig ner för att meditera lite, det är då fåglarna börjar sjunga för mig igen. När jag öppnar ögonen så flyger dom omkring och leker framför mig. Åkern går i vågor framför mig och solarna strålar i alla regnbågens färger. Jag vet inte hur länge jag sitter där men det känns som om tiden står helt stilla. Skulle jag beskriva den upplevelsen såhär i efterhand skulle jag kalla det för Nirvana.

Efter ett tag går jag bort till det övergivna huset, utforskar det och märker att dem har samma björkgolv i huset som i mitt barndoms hem, detta gör mig fruktansvärt nostalgisk och jag sjunker ner på golvet för att röka en cigg.
Tankegångarna är nu hyffsat dystra och vemodiga, jag vill bort ifrån allt.

Så jag går tillbaka till huset och ber min kompis om några Stilnoct. (då var klockan ungefär 9-10)
Efter att ha svalt dessa så lägger jag mig ner i en säng och sluter ögonen.
Mycket fina CEV, dock lite för svårt att försöka beskriva dom en och en.
Men man skulle kunna säga att det beestod mest av sumetriska mönster.
Hela tiden spasmer och skakningar, usch.
Lyckades dock sova iallafall en timme.

När jag vaknar upp igen känner jag mig någorlunda normal igen, skönt äntligen är trippen över. hehe.
Den dagen fortsatte bara med att vi låg och slappade i solen på studsmattan.
när jag sen åkte hem vid kl 15 typ så kändes det som om jag hade landat helt, men oj vad fel jag hade.

Kommer hem till mina föräldrar runt 18.00, Snackar lite med dom och allt verkar normalt.
Går sedan ut precis innan maten och röker en liten joppe, shiet.
Efter det var jag super peakad igen och började skaka som fan.
Min far ropar på mig och säger att det är mat, illa tänker jag men går ändå in.
Sätter mig vid borde och försöker titta ner så mycket som möjligt, puppillerna är ju stora som tefat! Småsnackar lite med mina föräldrar som måste ha märkt att någonting var konstigt, mitt upp i en konversation så fastnade jag med ögonen på kylskåpet och bara stirrade, slutade prata också hehe.
Då knackar min pappa mig på axeln och frågar hur det är?
Jag hoppar till och tittar på honom och säger att det är nice (:
Han har inte kommenterat mitt beteende än så jag antar att han inte tog så illa upp av att jag satt där sjukt påverkad.

Efter middagen drar jag ut med en polare och cyklar, vilken frihet!
Nu har hallisarna lagt sig igen och jag känner mig bara bäng och glad.
Vi cyklar omkring och snackar i säkert 2 timmar innan jag bestämmer mig för att dra hem igen och försöka sova (klockan var då ca 24.00 på Onsdagen.)
Väl hemma så försöker jag sova i två timmar, men det funkar inte riktigt. Ligger bara och tänker hela tiden, så jag går ut i köket och letar fram min flaska med theralen och dricker två st rör. Sen går jag tillbaka till mitt rum och röker en bong fylld med nice gräs.
Efter detta däckar jag på nolltid, (runt 02.30)

Dagen efter vaknar jag upp, duschar och äter frukost.
Känner mig på nytt född och pigg.
Underbar tripp, men den hade så klart sina downparts också.
Möjligtvis lite för lång också. den höll ju på från tisdags midnatt till småtimmarna på onsdagen =O

Detta var min första tripprapport, hoppas någon finner det som intressant läsning iallafall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in