Alltså, jag läser ju alltid hela texten på ett papper innan jag skriver under, det lärde mej min gamla far att göra.
Och då börjar jag läsa texten som jag uppmanas skriva under på den här sidan.
Citat:
Under flera år har vi skattebetalare behövt betala för en massinvandring, som dessutom aldrig fungerat! Vi vanliga "Svenssons" är rädda för att bli stämplade som rasister om vi röstar på Tex. Sverigedemokraterna eller Nationaldemokraterna. Kriminalitet ökar pga kultur kulturkrockar, våra politiker som bor på Lidingö bryr sig inte, sjukvården blir sämre, mer och mer pengar går till EU och till invandring, pensioner blir sämre, skolundervisningen blir sämre, barnen får sämre betyg, miljön blir värre. När ska detta få ett stopp? Invandringen kostar otroligt mycket pengar, och det är det första steget vi bör ta. Därför ber jag er att skriva på denna namninsamling.
Hmmmm..
Citat:
Under flera år har vi skattebetalare behövt betala för en massinvandring, som dessutom aldrig fungerat!
Vad menas här? Flera år? Hur många år? Och är det en massinvandring? Vad menas med massinvandring? Verkar ju inte spela någon roll - för
den har ju inte fungerat.
Citat:
Vi vanliga "Svenssons" är rädda för att bli stämplade som rasister om vi röstar på Tex. Sverigedemokraterna eller Nationaldemokraterna.
Mjaha? Och det har med frågan att göra ... exakt vad? Skriver vi under för SD eller ND? Det vill jag då absolut inte göra!
Citat:
Kriminalitet ökar pga kultur kulturkrockar, våra politiker som bor på Lidingö bryr sig inte, sjukvården blir sämre, mer och mer pengar går till EU och till invandring, pensioner blir sämre, skolundervisningen blir sämre, barnen får sämre betyg, miljön blir värre.
Oj! Uppseendeväckande nya rön här! Kriminaliteten beror på kulturen! STOPPA ANSLAGEN TILL DRAMATEN!
Vilka politiker bor på Lidingö?
Kommer färre pengar att gå till EU om ingen invandrar?
Citat:
När ska detta få ett stopp?
VILKET av allt som listas skall stoppas, och varför?
Citat:
Invandringen kostar otroligt mycket pengar, och det är det första steget vi bör ta.
Är det första steget vi bör ta att kosta mycket pengar?
Hur mycket pengar?
Citat:
Därför ber jag er att skriva på denna namninsamling.
Eh ... nä - jag tror faktiskt jag avstår.