2008-04-26, 19:12
Bannlyst
En arab kom in i affären, cirka 17-18 år gammal var araben och han gick rakt mot en svensk kille som var något 14-15 år och bad honom att köpa en dricka åt sig själv, när han sa nej då sa araben "snälla snälla mannen bara en, en dricka mannen ge mig" och stämningen blev rätt så hotfull gick mot araben och bad honom att dra ifrån affären.

Som svar fick man "Jävla svenne vafan jag ska cutta dig och din familj" osv. Då sa jag "bara dra åt skithålet du kom ifrån". Sedan kom han tillbaka med 4 andra kompisar och sa att allihopa skulle slåss mot mig om de inte fick en dricka var.

Givetvis ringde butiksägaren polisen och de försvann på 2 sekunder från affären, fan vad patetiska dagens invandrar ungdomar är, speciellt dessa arabsvin fan vad jag hatar så borskämda ungar.

Diskussionsunderlag, Varför skall folk köpa dricka åt dem? Får de inte eget bidrag att använda till sånt?
2008-04-26, 19:13
Medlem
Själv haft en runt 15 årig invandrarkille som frågat om jag kunde köpa ut cigg till han. Sa att jag inte är 18 och så stack han och höll utkik efter mera folk. Ingen big deal men men
2008-04-26, 19:14
Medlem
Mandic!s avatar
Usch, sånt där är både tråkigt och obehagligt. Araberna visar upp deras hutlösa snyltande. När ska de nöja sig med det de redan får? Det räcker med krav nu.

Förövrigt så tyckte jag det var bra sagt/gjort av dig. Keep it up!
2008-04-26, 19:17
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jag_Är_inte_Du
Själv haft en runt 15 årig invandrarkille som frågat om jag kunde köpa ut cigg till han. Sa att jag inte är 18 och så stack han och höll utkik efter mera folk. Ingen big deal men men
Sånt där händer ofta, inte just för att de är invandrare, utan för de är fjortisar. De kan antagligen inte handla tobak osv då de är under 18.
2008-04-26, 19:17
Medlem
Qlubs avatar
Ganska svag diskussionslag om man får säga, känns mer som att du rattar på denna arab, vilket jag håller med dig om, är ett rötägg och borde få pisk.

Varför skall folk köpa dricka åt dem?

Tror det har något med att dom vill vara större och coolare, dom vill ha respekt, som dom alltid tjötar om. Åt helvete med dom. Kan dom inte respektera sina medmänniskor, såsom vi respekterar dem, så får dom inget tillbaka. Detta går till alleman, såsom, svenskar och blattar.
2008-04-26, 19:19
Bannlyst
Fan va jobbigt och okomfortabelt det måste ha varit för dig. Men det är bra att du stod på dig. Som du märker så flyr blattesvinen om de får reda på att en grupp som är fler än dem är på väg (i detta fallet polisen).
2008-04-26, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Sånt där händer ofta, inte just för att de är invandrare, utan för de är fjortisar. De kan antagligen inte handla tobak osv då de är under 18.

Joodo fjortisbeteende. Som sagt så var det ingen anmärkningsvärt
2008-04-26, 19:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Andrei Rublyov
Fan va jobbigt och okomfortabelt det måste ha varit för dig.

Ja, visst är det ganska svårt att möta fyra araber! Jävligt feg stil.
2008-04-26, 19:23
Medlem
Qlubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arkehål
Ja, visst är det ganska svårt att möta fyra araber! Jävligt feg stil.

Big ups, arkehål. Visa skitungarna att man inte är rädda för idioterna. Men man vet aldrig, vissa skit ungar går runt med kniv and what not.
2008-04-26, 19:36
Medlem
the_dude82s avatar
Citat:
En arab kom in i affären, cirka 17-18 år gammal var araben och han gick rakt mot en svensk kille som var något 14-15 år och bad honom att köpa en dricka åt sig själv, när han sa nej då sa araben "snälla snälla mannen bara en, en dricka mannen ge mig" och stämningen blev rätt så hotfull gick mot araben och bad honom att dra ifrån affären.

Som svar fick man "Jävla svenne vafan jag ska cutta dig och din familj" osv. Då sa jag "bara dra åt skithålet du kom ifrån". Sedan kom han tillbaka med 4 andra kompisar och sa att allihopa skulle slåss mot mig om de inte fick en dricka var.

Givetvis ringde butiksägaren polisen och de försvann på 2 sekunder från affären, fan vad patetiska dagens invandrar ungdomar är, speciellt dessa arabsvin fan vad jag hatar så borskämda ungar.

Diskussionsunderlag, Varför skall folk köpa dricka åt dem? Får de inte eget bidrag att använda till sånt?

Dårrå? Gott me dricka ju? kanske dags för mods att nyttja låsfunktionen?
2008-04-26, 19:50
Medlem
Nefus_SWEs avatar
Citat:
Varför skall folk köpa dricka åt dem? Får de inte eget bidrag att använda till sånt?

Han får väl skriva in en motion om bidrag för sånt och gråta sig förfärad över den onde rasisten i butiken som vägrade köpa honom dricka.
2008-04-26, 19:55
Bannlyst
Citat:

mamma sa nej när araben frågade efter pengar till lite saft
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in