Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-04-26, 19:05
Bannlyst
Efter jag kört en full scan så råkade jag trycka på ignore fastän jag hade över 100 infections och nu när jag scannar om så kommer inte dessa med bland infections som jag kan ta bort utan står bara när scannen är klar att den hoppat över dessa 100 plus ännu fler.. Hur resetar jag adaware så att den tar med alla infektioner,..?? Måste jag avinstallera programmet och lägga in det på nytt? Skulle verkligen uppskatta hjälp! Tack på förhand!
Citera
2008-04-26, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deathstar242
Efter jag kört en full scan så råkade jag trycka på ignore fastän jag hade över 100 infections och nu när jag scannar om så kommer inte dessa med bland infections som jag kan ta bort utan står bara när scannen är klar att den hoppat över dessa 100 plus ännu fler.. Hur resetar jag adaware så att den tar med alla infektioner,..?? Måste jag avinstallera programmet och lägga in det på nytt? Skulle verkligen uppskatta hjälp! Tack på förhand!
Motivera varför det här ska vara i IT-säkerhet tack, så kanske jag hjälper dig.
Citera
2008-04-26, 19:11
Bannlyst
Vart ska jag annars posta den? Adaware är ju ett antispywareprogram och det hör väl ihop med antivirusprogram och brandväggar som i sin tur är synonymt med itsäkerhet då det handlar om att skydda sin dator från smutsiga angrepp... eller? Vart tycker du att jag skulle ha postat tråden?
Citera
2008-04-26, 19:16
Medlem
Eyez]-[Onlys avatar
Lite OT, hur har du fått 100 infections :/ brukar inte ens jag uppnå surfande utan antivirus ett tag
Citera
2008-04-26, 19:16
Medlem
Citat:
Vart ska jag annars posta den? Adaware är ju ett antispywareprogram och det hör väl ihop med antivirusprogram och brandväggar som i sin tur är synonymt med itsäkerhet då det handlar om att skydda sin dator från smutsiga angrepp... eller? Vart tycker du att jag skulle ha postat tråden?
Datoranvändning- Microsoft Windows, eftersom det är datoranvändning att ändra i ett program och AdAware är ett windowsprogram.
[EDIT: En till anledning att jag tycker det är att modsen brukar flytta AV-trådar dit]
Citera
2008-04-26, 19:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av agentsarcasmo
Datoranvändning- Microsoft Windows, eftersom det är datoranvändning att ändra i ett program och AdAware är ett windowsprogram.
[EDIT: En till anledning att jag tycker det är att modsen brukar flytta AV-trådar dit]

Ahh ok.. jag brukar inte posta här.. Läste igenom de olika forumen innan jag postade men men måste ha missat det -- :/ Men komigen kan nån hjälpa mig... ! Snälla!
Citera
2008-04-26, 19:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Eyez]-[Only
Lite OT, hur har du fått 100 infections :/ brukar inte ens jag uppnå surfande utan antivirus ett tag

P.O.R.R hehe
Citera
2008-04-26, 19:38
Medlem
Eyez]-[Onlys avatar
Citat:
P.O.R.R hehe

torrent från vettiga sidor så är dina bekymmer lösa slipper spyware oftast men endå sweet sweet pr0n ;D
Citera
2008-04-26, 20:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Eyez]-[Only
torrent från vettiga sidor så är dina bekymmer lösa slipper spyware oftast men endå sweet sweet pr0n ;D

Jo det är klart! Men hur får jag bort skiten som är på datan nu? Dessutom så hittar spybot aldrig några bots.. det tycker jag är skumt - lite ot men är det fel på det? Förut när jag hade en annan version av spybot hittade den alltid... har iofs en sk. teatimer som skyddar mot angrepp men ändå!
Citera
2008-04-26, 20:21
Medlem
927s avatar
ta bort adaware och installera superantispyware i stället, det programmet är typ 4 ggr bättre när det gäller detektion
Citera
2008-04-26, 20:25
Medlem
It-säkerhet - > MS windows
//MOD
Citera
2008-04-26, 21:21
Bannlyst
Super antispyware Ok tack - låter fett, är det användarvänligt?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in