2008-04-26, 19:04
Medlem
Mitt i denna invandringskaos är det kanske lätt att glömma att det finns dom som gör rätt för sig. Ta min arbetskollega.
Han flyttade till Sverige 7-8 år sen från Iraq och är 37 år. Han prata Svenska så man förstor och skriva hyffsat. Läsa kan han också, hyffsat.
Han lyssnar på radio medans han åker bil så att han lär sig svenska. Han gör allt han kan för att bli bättre på språket. I vårt jobb blir det för övrigt mycket bilåkande.
Han har en dotter på snart 3 år som går på dagis. Det finns ingen chans att han eller hans fru tillåter att hon ska börja prata arabsvenska. Hon är född i Sverige och ska lära sig Svenska helflytande, punkt!
Han kommer till jobbet varje dag och jobbar för sin lön. Han betalar skatt och är helt självförsörjande. Han gör sitt för samhället.
Alltså gör han allting rätt. Dom finns men dom är alldedes för få i Sverige. Men dom finns och dom får inte glömmas bort.
Citera
2008-04-26, 19:09
Medlem
Mandic!s avatar
Det är just dessa invandrare som alla med vett i skallen vill ha kvar i landet! Klart som fan att det finns invandrare som sköter sig och har anpassat sig osv. Jag känner själv en familj sedan barndomen som har anpassat sig efter våra lagar och kultur. De jobbar flitigt som läkare och talar bra Svenska.

Synd bara att det finns så få av just dessa, hade många fler invandrare varit som din vän så hade det inte varit lika stort hat mot invällarna.
Citera
2008-04-26, 19:14
Medlem
Qlubs avatar
Ja, sånt gillar vi. Och det känns ännu bättre att jag är själv utlänning, och att andra kan anpasas till det landet man har migrerat.
Citera
2008-04-26, 19:21
Medlem
Självklart. VARFÖR skulle någon glömma det?
Citera
2008-04-26, 19:21
Bannlyst
Alltid kul att höra att det faktiskt finns familjer som vill anpassa sig till det svenska samhället och som försöker integrera sig. Tyvärr så är de en ytterst liten majoritet.
Citera
2008-04-26, 19:22
Medlem
Qlubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gagg_OLF
Självklart. VARFÖR skulle någon glömma det?

För att folk generaliserar alla blattar för att vara lata svin etc etc kanske?
Citera
2008-04-26, 19:24
Medlem
the_dude82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jag_Är_inte_Du
Mitt i denna invandringskaos är det kanske lätt att glömma att det finns dom som gör rätt för sig. Ta min arbetskollega.
Han flyttade till Sverige 7-8 år sen från Iraq och är 37 år. Han prata Svenska så man förstor och skriva hyffsat. Läsa kan han också, hyffsat.
Han lyssnar på radio medans han åker bil så att han lär sig svenska. Han gör allt han kan för att bli bättre på språket. I vårt jobb blir det för övrigt mycket bilåkande.
Han har en dotter på snart 3 år som går på dagis. Det finns ingen chans att han eller hans fru tillåter att hon ska börja prata arabsvenska. Hon är född i Sverige och ska lära sig Svenska helflytande, punkt!
Han kommer till jobbet varje dag och jobbar för sin lön. Han betalar skatt och är helt självförsörjande. Han gör sitt för samhället.
Alltså gör han allting rätt. Dom finns men dom är alldedes för få i Sverige. Men dom finns och dom får inte glömmas bort.

Det här är en tråkigt inställning som är vanlig och mycket beklaglig. Det spelar ingen roll om denne irakier jobbar hela sitt liv utan att parasitera eller berika på annat sätt med exempelvis brott. Han kommer ändå att föra vidare sina orch-gener och pedofildyrkarvärderingar på sin avkomma som kommer att ha betydligt större sannolikhet att utöva berikning såsom våld, rån , gruppvåltäkter osv. på svenskar. Individer kan vara undantagna men som grupp är dessa människor ändock en enorm belastning på alla sätt för hederliga vita människor.
Citera
2008-04-26, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qlub
För att folk generaliserar alla blattar för att vara lata svin etc etc kanske?

Så därför ska folk glömma bort de som sköter sig?

Här diskuteras problemen, inte det som funkar.
Citera
2008-04-26, 19:27
Medlem
Qlubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the_dude82
Det här är en tråkigt inställning som är vanlig och mycket beklaglig. Det spelar ingen roll om denne irakier jobbar hela sitt liv utan att parasitera eller berika på annat sätt med exempelvis brott. Han kommer ändå att föra vidare sina orch-gener och pedofildyrkarvärderingar på sin avkomma som kommer att ha betydligt större sannolikhet att utöva berikning såsom våld, rån , gruppvåltäkter osv. på svenskar. Individer kan vara undantagna men som grupp är dessa människor ändock en enorm belastning på alla sätt för hederliga vita människor.

Japp, för att svenskar är inte kapabla till våldtäckter eller våld i huvudtaget! Blasphemy i tell you.
Citera
2008-04-26, 19:28
Medlem
Citat:
Japp, för att svenskar är inte kapabla till våldtäckter eller våld i huvudtaget! Blasphemy i tell you.

Och vad har det med saken att göra? Vad är det han skriver som inte är sant?
Citera
2008-04-26, 19:31
Medlem
Qlubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the_dude82
Han kommer ändå att föra vidare sina orch-gener och pedofildyrkarvärderingar på sin avkomma som kommer att ha betydligt större sannolikhet att utöva berikning såsom våld, rån , gruppvåltäkter osv. på svenskar. or.

Varför kan inte svenskar begå dessa dåd? Do tell me.

p.s

Bara för att han sprider vidare sina gener betyder fan inte att hans ungar kommer automatiskt springa runt och skricka JAG ÄR TONY MONTANA OCH JAG KOMMER VÅLDTA ERA SVENSKA DÖTTRAR.
Citera
2008-04-26, 19:32
Medlem
the_dude82s avatar
Citat:

Lär dig om proportioner och återkom. I en annan tråd framkom det att berikarna är överreprsenterade i personrån med runt 1600%. När det gäller gruppvåldtäkter (fler än 2 personer) står invandrarna för 100%, dvs ALLA gruppvåldtäkter begås av invandrare. Så kan man ju inte ha det, alltså räknas även parvåldtäkter till gruppvåltäkterna för att snygga till statistiken och spä ut den med svenskar. i våldtäktsstatistiken totalt är blattarna överrepresenterade med omkring 500%.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in