2008-04-26, 16:36
Medlem
Prometeuss avatar
Varför envisas explorer med att låsa mina filer? Speciellt tv-avsnitt som man packat upp. Går visserligen att avlåsa dem med program, men det känns ändå onödigt.
Citera
2008-04-26, 17:45
Medlem
ETT GRUNDTIPS!

: Sluta och fundera över Explorer, byt bara webbläsare till t.ex. Firefox.
Citera
2008-04-26, 18:02
Medlem
askers avatar
Låser filer? Det ska det naturligtvis inte göra. Det råkar inte röra sig om .avi-filer och en gammal version av Windows XP?

Plocka hem denna fil och kör så ordnar det sig.

http://www.nettnett.net/filer/xp-avifix.inf
Citera
2008-04-26, 18:51
Medlem
Prometeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-O Gavne, Västerås
ETT GRUNDTIPS!

: Sluta och fundera över Explorer, byt bara webbläsare till t.ex. Firefox.
Explorer är inte bara en webbläsare, naturligtvis kör jag firefox
Citera
2008-04-27, 00:31
Medlem
JAG TAR MYCKET GÄRNA EMOT KUNSKAP, FÖR ATT FÖRSTÅ.

Prometeus ...för mig i alla fall, mycket konstiga kommentar här ovan om mitt tips: Sluta och fundera över Internet Explorer, byt bara webbläsare till t.ex. Firefox.

Prometeus kommenterar: Explorer är inte bara en webbläsare, naturligtvis kör jag firefox.
-För det kan väl inte vara att Prometeus läser Webben med Firefox med att Explorer ...nånstans ifrån, påverkar Firefox???????????!
..förutom att jag kanske skriver en lite underlig svenska, bör vara: Sluta MED ATT fundera över ...

-Tackar på förhand
Citera
2008-04-27, 07:40
Medlem
Prometeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-O Gavne, Västerås
JAG TAR MYCKET GÄRNA EMOT KUNSKAP, FÖR ATT FÖRSTÅ.

Prometeus ...för mig i alla fall, mycket konstiga kommentar här ovan om mitt tips: Sluta och fundera över Internet Explorer, byt bara webbläsare till t.ex. Firefox.

Prometeus kommenterar: Explorer är inte bara en webbläsare, naturligtvis kör jag firefox.
-För det kan väl inte vara att Prometeus läser Webben med Firefox med att Explorer ...nånstans ifrån, påverkar Firefox???????????!
..förutom att jag kanske skriver en lite underlig svenska, bör vara: Sluta MED ATT fundera över ...

-Tackar på förhand
Ärligt talat hängde jag inte med där riktigt, men explorer är ju även windows filhanterare, och det var den jag syftade på.
Trevligt med en kändis i tråden f.ö.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in