Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-04-26, 14:10
Medlem
Hejsan,

Jag tänkte nämligen skaffa en ny msn så tänkte jag skulle röjja upp lite på min msn lista.

Saken är den dock att jag har 506 stycken "kontakter utan messenger" som jag inte vet riktigt hur dem har kommit till.

I alla fall så undrar jag om någon vet hur man ta bort dem utan att behöva -markera -klicka på delete -"ta bort" och göra likadant med alla 500 kontakter. För det känns som de är lite onödigt att behöva göra så om det finns något smidigare sätt.

Nu var jag dock lite osäker på vilken del jag skulle posta denna tråd i men eftersom msn hänger ihop med XP så tänkte jag att då kanske den passar här trots allt.
Citera
2008-04-26, 14:16
Medlem
justsome1s avatar
Det är din kontaktlista för din hotmail mail.
Du kan ta bort dem genom att gå in på hotmailen och sen trycka på Alternativ uppe till höger.
Tryck på Kontakter till vänster i menyn.
Kryssa i markera alla, och sedan "ta bort".

borta

Eller så gör du det på det lätta sättet, tryck på "Kontakter" högst upp i Msn rutan, sen "Filtrera kontakter" sen "Visa endast Messenger-kontakter"

Lycka till
Senast redigerad av justsome1 2008-04-26 kl. 14:20.
Citera
2008-04-26, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justsome1
Det är din kontaktlista för din hotmail mail.
Du kan ta bort dem genom att gå in på hotmailen och sen trycka på Alternativ uppe till höger.
Tryck på Kontakter till vänster i menyn.
Kryssa i markera alla, och sedan "ta bort".

borta

Eller så gör du det på det lätta sättet, tryck på "Kontakter" högst upp i Msn rutan, sen "Filtrera kontakter" sen "Visa endast Messenger-kontakter"

Lycka till

okej, tack så mycket =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in