Jag är väldigt liten och nätt, och detta medför att även om jag köper minsta storleken på en klänning eller tröja utan axelband så hasar den alltid ner. Dessutom har jag problem med BH:ar utan band. De vill liksom inte sitta uppe ordentligt? Kan tillägga att jag inte har så stora bröst heller, en liten b-kupa ungefär.
Detta blir ett stort problem då jag har ganska små och söta axlar som jag gärna visar upp. Har jag på mig en klänning och BH utan axelband får jag spendera halva kvällen med att dra upp dem. Hur gör jag för att slippa detta? Har hört att självhäftande BH:ar ska vara bra och sitta stabilt. Är det så?
Jag är väldigt liten och nätt, och detta medför att även om jag köper minsta storleken på en klänning eller tröja utan axelband så hasar den alltid ner. Dessutom har jag problem med BH:ar utan band. De vill liksom inte sitta uppe ordentligt? Kan tillägga att jag inte har så stora bröst heller, en liten b-kupa ungefär.
Har jag på mig en klänning och BH utan axelband får jag spendera halva kvällen med att dra upp dem. Hur gör jag för att slippa detta?
Här är ett alternativ så garanterat kommer hjälpa dig ----> Tryck på mig
På vilket vis hjälper det att hålla axellösa toppar, axelbandslösa klänningar och tubetops uppe? Tejpen bör snarare sitta på sidan av tuttarna upp mot armhålan till.