• 3
  • 4
2008-05-03, 21:30
Medlem
Ett Hunds avatar
OT, trams och oneliners har raderats. Har ni inget att tilläga så låt bli att skriva.

Tillsägelser kommer att delas ut ifall detta fortgår.

/Mod
Citera
2008-05-03, 22:20
Medlem
Bojkotta försäljare som säljer utan innehållsförteckning är min melodi.
En av huvudanledningarna att ta lagliga droger är ju att man vet vad man får och kan dosera korrekt (även om research chemicals är outforskade...).
Citera
2008-05-08, 13:57
Medlem
Doktor Korvs avatar
Har testat MeO och den var allt riktigt trevligt. Har lagt en order på ExE nu. Skriver om det kommer fram eller inte.
Citera
2008-06-24, 22:46
Medlem
Dinfiskares avatar
Ingen som har någon ny info? Länge sen någon nämde nått. Någon som vet nått om exe lr hummer?
Citera
2008-06-25, 11:46
Medlem
dcafes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PRiVATE
Sätta en panna med bzp och mephedrone ska jag nog pröva

Körde IV med kokain i Chile för ett par år sedan.
Vi satt på hotellet i två dagar kickade och nojiga

Man kan inte slyúta fantisera ang IV med olika kombinationer, då man en gång redan testat

Måste starkt avråda från att injicera piperaziner. Dessa ämnen lämpar sig inte för det då de är för starkt frätande.

Angående MeO Skulle jag gissa på att det faktiskt är MeO i dem och då är även det en piperazine till skillnad mot för vad som hävdats tidigare i tråden.
Citera
2008-08-10, 13:31
Medlem
Skulle nån kunna meddela om party-planet.se är seriösa? Sidan känns ju så lagom seriös. Håller de sina leveranstider på 3-5 arbetsdagar?

Jag har beställt MeO Summer Pill därifrån, ett paket kostade 165 spänn. Men jag antar att det är två piller i? Annars är det historiens sjukaste överpris...
Senast redigerad av Worm 2008-08-10 kl. 14:01.
Citera
2008-08-11, 12:45
Medlem
Bump. Är de seriösa eller?
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem