2008-04-24, 20:30
Medlem
tjena ursäkta att jag inte letar med lite brottom , sitter med en polare här och har 5gram grönt standard, går det röka utan tobak? och vad blir skilldnaden? ge mig tips gärna.
2008-04-24, 20:31
Medlem
Tormandys avatar
Det blir skönare för lungorna enligt mig, hatar tobaksrök..
Annars kan ni göra/röka ur en pipa..
2008-04-24, 20:32
Medlem
Katastrofals avatar
Ja, det går utmärkt. Jag har slutat med tobak och har tvingats röka rent ett tag. Skillnaden är att det inte brinner lika jämnt/bra och att du slipper få i dig nikotin. Men gräs, och hasch, kan definitivt rökas rent också.
2008-04-24, 20:32
Medlem
Black&Whites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziooon
tjena ursäkta att jag inte letar med lite brottom , sitter med en polare här och har 5gram grönt standard, går det röka utan tobak? och vad blir skilldnaden? ge mig tips gärna.

Japp det går utmärkt att röka utan tobak, det föredras av många till och med. Fördelarna är väl smaken tycker jag personligen men sen om man är ovan vid nikotinet leder det inte till illamående som det kan göra.
2008-04-24, 20:34
Medlem
Plastpåses avatar
Smakar mycket bättre rent, enda nackdelen är att det kan brinna lite dåligt.
2008-04-24, 20:35
Medlem
tack för snabba svar
2008-04-24, 20:36
Medlem
Gigeroffs avatar
Jag röker nästintill aldrig med tobak. Använd bong eller pipa för mindre mängder. Om du ska rulla en spliff av det kan du alltid köpa lite smoking mixture. Det är en mix av örter och grejer som du kan blanda gärset med för att få lite mer att arbeta med bär du rullar. Finns på smoketower.com. Annars kan du ju röka spliffen med enbart braj. Det kan dock bli ganska stark om du är ovan och det är starkt gräs.

Lyck till.
2008-04-24, 20:41
Medlem
toMishs avatar
Det finns en nybörjartråd.

Tråd låst. /Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in