2008-04-24, 22:58
Medlem
Witticisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flback
Tog ut det mest intressanta i ditt inlgg.

Ser du vad jag ser?

Yes, jag ser vad du ser och frstr att du tycker att det r motsgelsefullt. I och med att jag och min pojkvn har ett frhllande, dr bda parter ger och tar och respekterar den andres sikter och knslor och ven principer, s skulle jag bli arg om min pojkvn ansg att det var viktigare fr honom att titta p strippor n att respektera mina knslor och sikter och principer - ja. Eftersom det pverkar mig.

Dremot skulle jag trots detta inte TVINGA honom att inte g dit, jag skulle bli arg, sga vad jag tycker, men sedan lta honom gra som han vill. Naturligtvis. Hoppas det r mer tydligt nu och att du frstr vad jag menar.
Citera
2008-04-24, 23:12
Medlem
pellepropells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mirku
Det har med att du r fr snl att gra, du mste spara dina pengar till fler ipods!

Nu r jag ingen frekvent strippklubbsbeskare men du br ju testa innan du uttalar dig :P

Mina iPods r viktiga och det vet du!
Och jag ser inget intresse i att se kvinnor kl av sig fr pengar:/
Citera
2008-04-24, 23:22
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Witticism
Nej, jag hller med dig dr. Varfr g ngon annan stans och bli kt nr han har mig? Porr r en sak, det r ju inte IRL s att sga...

Nr det gller chipendales och manliga strippor s skulle jag personligen inte g p ngonting sdant, nej, inte ens med tjejgnget, dels drfr att jag tycker att det r ljligt och totalt osexigt, dels fr att det skulle knnas smtt frnedrande, eller vad man ska sga, skmmigt, att sitta och glo p halvnakna mn som fnar sig och slutligen fr att det faktiskt r emot mina principer. Jag tvingar helst inte p ngon annan mina principer, andra fr gra som de vill och jag dmer dem inte, och jag gr som jag vill.

Som sagt, tur att min ojkvn bara skojade och faktiskt inte tnker g p strippklubb, annars hade jag faktiskt blivit arg.

Ass vad r det nu som sger att man gr till en strippklubb fr att bli kt?
Citera
2008-04-24, 23:26
Medlem
Psyko Dads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
Ass vad r det nu som sger att man gr till en strippklubb fr att bli kt?
Jag trodde man gick dit fr att bli avhjlpt ktheten p strippklubbar.........
Citera
2008-04-24, 23:36
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko Dad
Jag trodde man gick dit fr att bli avhjlpt ktheten p strippklubbar.........

haha, det kanske finns de stllena med. Jag tror nog snarare att det r s att det r lite spnnande, en kul grej dr ett gng grabbar och kanske tjejer ramlar in p ngon strippklubb efter vart p krogen sdr. Inte fr att sitta och bli kt...
Citera
2008-04-24, 23:56
Medlem
Belle de jours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
haha, det kanske finns de stllena med. Jag tror nog snarare att det r s att det r lite spnnande, en kul grej dr ett gng grabbar och kanske tjejer ramlar in p ngon strippklubb efter vart p krogen sdr. Inte fr att sitta och bli kt...

Vilken tur att det ntligen kom ngt vettigt i trden!

Tycker synd om de partners som sitter i koppel..
P svenska strippklubbar fr man varken rra eller stoppa in den s inget att grta ver om partnern tycker det r spnnande p fyllan att se tuttar med polarna. Hur lser ni problemet topless brudar p stranden, gonbindel??
Citera
2008-04-25, 00:42
Medlem
prettygirls avatar
Min vninna tog med sin snubbe till en strippklubb i Vegas och kpte en lap-dance till honom. Det var riktigt roligt. Han blev stel som en pinne stackarn.

Jag tycker om nr min pojkvn gr ut och roar sig med sina vnner och jag hoppas att om han ngon gng blir freml fr en strippklubb ska roa sig riktigt rejlt, bli full och bra sig svinigt t. Inte allt fr ofta bara.
Citera
2008-04-25, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Registrerad
Dit skulle jag faktiskt aldrig g, d jag inte finner den sortens verspnda halvnakna, insmorda "mn" srskilt sexigt...s min pojkvn skulle inte behva oroa sig

Vad sgs om att inte undvika frgan s mycket?
Citera
2008-04-25, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CodeMAN
Han "trffar" ju inte dem, han tittar p dem. Han tittar frmodligen p tjejer p gatan ocks, och troligtvis blir kt emellant ven d.

En del skriver som om de ger killen, "jag skulle frbjuda honom, bla bla"...

Frbjuda? Man kan kanske "be" honom att lta bli, men frbjuda gr ni frst nr ni kper en slav.

Han r givetvis en fri mnniska som gr sina egna val och fattar sina egna beslut, men fr ocks ta konsekvenserna. Vissa beslut skulle innebra att han blev singel igen, och det vet han.

Jag kan mjligen gra ett undantag fr svensexor, om det nu planeras in strippklubbsbesk p dem.
Citera
2008-04-25, 12:52
Medlem
Charmas avatar
Ja om det gllde en svensexa, eller om han gick dit med ett grabbgng fr att kolla in vad som egentligen frsigr p ett snt stlle, s skulle det vara okej. Men om han brjade hnga dr flera gnger i mnaden, gick dit sjlv och kom hem med en blt fck dregel p skjortan skulle jag inte tycka det var okej.

P senaste mhippan jag deltog i s hade det hyrts in en manlig strippa. Jag tyckte det mest var komiskt, och inte ett dugg upphetsande, och s verkade instllningen vara hos den blivande bruden samt de vriga p mhippan ocks.

Beskte Amsterdam fr ngra r sen, och kan erknna att jag tyckt det varit intressant att beska ngon av showerna de hade dr. Lt ganska spektakulra nr man lste om dem. Beskte ocks red-light-distrikt, men definitivt inte fr att betala pengar till damerna i skyltfnstren, utan mer i nyfikenhetssyfte.
Citera
2008-04-25, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Den där Mary
Han r givetvis en fri mnniska som gr sina egna val och fattar sina egna beslut, men fr ocks ta konsekvenserna. Vissa beslut skulle innebra att han blev singel igen, och det vet han.

Jag kan mjligen gra ett undantag fr svensexor, om det nu planeras in strippklubbsbesk p dem.

Du ser inte ett nyfikenhetsbesk som "skrare" n ett svensexebesk?

-
Problemet med hela diskussionen r att det finns s mnga olika slags strippklubbar att det blir lite absurt, nejsgarna har sin bild, de som aldrig varit p ngon har sin bild och sen finns det vissa av oss som beskt ett antal olika.

Strippklubbar i Sverige r som ngon skrivit totalt oskyldigt, lngst fram hnger ngon grabb i truckerkeps med stirrande gon och ppen mun. Resten ver 25 undrar nog mest nr skiten tar slut.
Citera
2008-04-25, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flback
Du ser inte ett nyfikenhetsbesk som "skrare" n ett svensexebesk?

-

Nej och ja. Jag oroar mig inte ett dugg fr att han skulle gra ngot p otrohetsskalan i vilket fall som helst.

Svensexebesket kan jag frst fr att i ett snt sammanhang har man inte s mycket att sga till om, sjlvklart ska man g p svensexor och inte sabba stmningen med att "fr inte fr min flickvn" osv.

Ett nyfikenhetsbesk skulle f mig att vara tvungen att ndra min uppfattning om honom som en mogen och utvecklad individ, och f mig att se honom med helt andra gon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in