2012-04-04, 19:21
Medlem
karamellpojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aviciis
51...

Man kan inte boka ny tid fören man har kört uppkörningen eller?

du kan ju inte köra upp innan skrivningnem?
Citera
2012-04-04, 19:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av karamellpojken
du kan ju inte köra upp innan skrivningnem?

Körde skrivning och failade idag, uppkörning är på Onsdag.

Fick bekräftat att man måste vänta till efter min uppkörning för att boka en ny skriv-tid
Citera
2012-04-04, 19:32
Medlem
HuggeHs avatar
Ska boka ny uppkörningstid (inte första gången) men finns inga tider på typ 2 månader i Sollentuna skulle helst vilja ha en tid inom 2-3 veckor, går det? Finns det nån särskild tid på dagen då alla avbokade tider "släpps"? Eller ska jag helt enkelt sitta och refresha tills en tid dyker upp? Tacksam för svar.
Citera
2012-04-04, 20:04
Medlem
Prollus avatar
Det står när man ska boka prov för uppkörning att det finns säg 3platser på en tid, betyder det att det kommer vara jag +2 personer som kör upp i samma bil samtidigt?

Vilket jag inte tror att det, men var tvungen ändå att fråga
Senast redigerad av Prollu 2012-04-04 kl. 20:06.
Citera
2012-04-04, 20:08
Medlem
Noxids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prollu
Det står när man ska boka prov för uppkörning att det finns säg 3platser på en tid, betyder det att det kommer vara jag +2 personer som kör upp i samma bil samtidigt?

Vilket jag inte tror att det, men var tvungen ändå att fråga

Tre stycken olika bilar?!?
Citera
2012-04-05, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HuggeH
Ska boka ny uppkörningstid (inte första gången) men finns inga tider på typ 2 månader i Sollentuna skulle helst vilja ha en tid inom 2-3 veckor, går det? Finns det nån särskild tid på dagen då alla avbokade tider "släpps"? Eller ska jag helt enkelt sitta och refresha tills en tid dyker upp? Tacksam för svar.

Du kommer nog få sitta och refresha och hoppas på att någon avbokar. Men 2 månader som tidigast känns lite väl länge, eller?
När har du bokat teorin?
Citera
2012-04-05, 12:02
Medlem
HuggeHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gavin
Du kommer nog få sitta och refresha och hoppas på att någon avbokar. Men 2 månader som tidigast känns lite väl länge, eller?
När har du bokat teorin?

Nja, lite överdrivet kanske, men 2 månader till en skälig tid (inte klockan 8 på morgonen). Refreshade tills jag fick en tid om en vecka, så det gick bra teorin är redan avklarad för min del.
Citera
2012-04-05, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HuggeH
Nja, lite överdrivet kanske, men 2 månader till en skälig tid (inte klockan 8 på morgonen). Refreshade tills jag fick en tid om en vecka, så det gick bra teorin är redan avklarad för min del.

Får jag fråga vilket datum den första tiden dyker upp i Sollentuna? Spelar ingen roll vilken tid
Citera
2012-04-05, 13:47
Medlem
HuggeHs avatar
Citat:
Får jag fråga vilket datum den första tiden dyker upp i Sollentuna? Spelar ingen roll vilken tid

Kan inte kolla just nu eftersom jag redan har bokat, men tror att nästa var 4 maj om ingen avbokat sen imorse.
Citera
2012-04-05, 15:08
Medlem
t00ks avatar
Citat:

Du kan alltid ringa Trafikverket på 0771 17 18 19 på morgnarna och höra om de fått in några avbokade tider på din uppkörningsort
Citera
2012-04-05, 15:31
Medlem
Moridin2002s avatar
Återigen så har jag planer på att ta körkort Körde en hel del förra sommaren så jag
tycker att jag kan köra hyffsat men jag vill ändå ta en intensivkurs då mina
handledare/jag inte har tid att köra med varandra.

Jag bor i Täby och hade tänkt mig Norrtälje trafikskola men såg att det var fullbokat i
sommar (pluggar nu så kan endast i sommar) Har någon provat Norrorts trafikskola?
Helst vill jag ha någon nära så jag slipper betala för boende.
Citera
2012-04-05, 17:24
Medlem
Ovan linsbrukare som jag är, bör jag avstå från att använda de vid uppkörningen?
Utifall det detaljrikare synfält, ger min hjärna för mycket information än vad jag är van vid. Med resultat att jag tappar koncentration. Jag vet inte. Någon som varit i samma situation?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in