2008-04-22, 18:18
Medlem
Som titeln lyder.

#Hur är skillnaderna i eufori?

#Vilket är lättast att bli beroende av?

#Vilket är lättast att flumma på?
Citera
2008-04-22, 18:36
Medlem
joasones avatar
1:Är det eufori på dessa piller visste jag inte.... Förövrigt jag brukar få ett jävla dubbelseende på lorazepam... En bieffekt har jag druckit brukar det bli 4 seende
2:vet inte men diazepam sitter väl kvar längre än lorazepam men är du hooked på benz spelar det nog ingen roll av vilken tvärjobbigt.. Och man får ingen at av att käka en vecka... hur höga doser du än tar...ingen riktig benz at iaf...
3:temesta.. Skulle säga att det inte går att flumma alls på stes om du inte har andra rusmedel..
Citera
2008-04-22, 19:34
Medlem
Tack

Citat:
Ursprungligen postat av joasone
1:Är det eufori på dessa piller visste jag inte.... Förövrigt jag brukar få ett jävla dubbelseende på lorazepam... En bieffekt har jag druckit brukar det bli 4 seende
2:vet inte men diazepam sitter väl kvar längre än lorazepam men är du hooked på benz spelar det nog ingen roll av vilken tvärjobbigt.. Och man får ingen at av att käka en vecka... hur höga doser du än tar...ingen riktig benz at iaf...
3:temesta.. Skulle säga att det inte går att flumma alls på stes om du inte har andra rusmedel..

Tackar. Har en annan fråga, känns onödigt att spamma en tråd om den: Är det det sköna ruset av t.ex Xanor eller Stesolid som förstärks av alkohol eller blir man mer full? Då jag nu till en början enbart tar Xanor i teurapeftiskt syfte och försöker undvika beroende borde det ju då vara klockrent att ta mycket mindre mängder Xanor och ta en liten shot lite då och då. Dricker själv väldigt sällan och giller inte euforin av alkohol därför jag frågar och hoppas på att det är benzo-känslan som förstärks och det blir skönt och inte att man blir mer åt akohol-hållet full.
Senast redigerad av methyxxx 2008-04-22 kl. 19:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in