2008-04-22, 01:22
Medlem
Nn hr som gillar mogna kvinnor eller vet nn bra kontakt sida fr yngre killar som gillar mogna kvinnor??
Citera
2008-04-22, 12:05
Medlem
Mandic!s avatar
Jag gillar mogna kvinnor. Det finns skert massor p sidor som knullkontakt.se, ix.nu osv osv.
Citera
2008-04-23, 02:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Jag gillar mogna kvinnor. Det finns skert massor p sidor som knullkontakt.se, ix.nu osv osv.
Och dom r nog s jvla desperata att dom behver anvnda snt
Citera
2008-04-26, 09:36
Medlem
hm vad menar du med de eg?
Bara fr man r ldre r man inte desperat...
Men de kan vara svrt hitta yngre killar om man inte r p krogen elelr hittar ngon p jobbet..

Man r inte ett vrak o oknullbar fr man r ver en viss siffra...
Citera
2024-11-21, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sana
hm vad menar du med de eg?
Bara fr man r ldre r man inte desperat...
Men de kan vara svrt hitta yngre killar om man inte r p krogen elelr hittar ngon p jobbet..

Man r inte ett vrak o oknullbar fr man r ver en viss siffra...

Det finns vl inget bttre n mogna ldre kta kvinnor, skulle mer n grna bjudit p lt oss sga frska vstkust rkor och champagne om jag bara funnit ngra av dessa, grna tv kompisar.
S mogna kvinnor r inte blyga utan tar fr sig.
Detta enligt en gteborgare ( ldre ) som vet.
Citera
2024-11-21, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goranha
Det finns vl inget bttre n mogna ldre kta kvinnor, skulle mer n grna bjudit p lt oss sga frska vstkust rkor och champagne om jag bara funnit ngra av dessa, grna tv kompisar.
S mogna kvinnor r inte blyga utan tar fr sig.
Detta enligt en gteborgare ( ldre ) som vet.
S sant, s sant. Jag hamnade i sng med en kompis morsa (52), nr jag va 24. Hon va nyskild och seksuelt utsvulten. Nr hon s fick en ung och viril man ver sig, var hon totalt omttlig. Och jag kunde fr frsta gng spruta i en fitta utan att tnka p fljder, s det blev otroligt eldigt och villt Sedan dess var jag "hcktad" p ldre/mogna kvinnor.
Dom finns p krogar/pubs med dansbandmusik, och p kryssning + p vissa kontaktsidor, Happy pancake o.dyl. Inget sex r som mellan kt ung man, och het lngtande mogen kvinna som har tttnat p "gubbsex".
Citera
2024-11-22, 15:15
Mogna kvinnor r nice, dom vet vad dom vill ha, och r inte banga fr att ta fr sig.
Bst r dom mellan 55-65.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in