Smält hasch i fett på låg värme tills det är helt löst (Margarin funkar bra).
Låt svalna, använd som matfett i vilket bakverk som helst. Ta det försiktigt med doseringen, ruset tar MYCKET längre tid att sätta in men stannar å andra sidan längre
Smält hasch i fett på låg värme tills det är helt löst (Margarin funkar bra).
Låt svalna, använd som matfett i vilket bakverk som helst. Ta det försiktigt med doseringen, ruset tar MYCKET längre tid att sätta in men stannar å andra sidan längre
hur skiljer sig doseringen, jämte emot när man inhalerar? Dvs hur pass mycket mer måste du använda dig av för att uppnå samma typ av höghet som du kanske normalt får på en 0.3 a.
hur skiljer sig doseringen, jämte emot när man inhalerar? Dvs hur pass mycket mer måste du använda dig av för att uppnå samma typ av höghet som du kanske normalt får på en 0.3 a.
Har dess värre aldrig testat att äta ex cannabis brownies men är det värt det? Det blir ju dyrare än att röka.... så, blir effekten bättre eller annorlunda?
Har dess värre aldrig testat att äta ex cannabis brownies men är det värt det? Det blir ju dyrare än att röka.... så, blir effekten bättre eller annorlunda?
Jag kommer ihåg att jag använde det till min pasta, kanske inte det bästa sättet. Men det blir mer av en "body high" än en "head high".
Jag bakade sockerkaka med brunt i för några helger sen. Det var jag och en kompis och vi hade i ca 3 -4.5 gram.. Även om det va standard så blev det mera psykadeliskt..kändes mera i huvet, även fast jag satt i samma stol framför datorn så kände jag inte riktigt igen mig.. =P lite knepigt men. Det är defenitivt något att rekomendera.. när jag vaknade dagen efter kl 8 på morgonen va jag fortfarande vrålbäng.