Nja... till viss del kanske. Men inte utan anledning. Jag skulle lätt bo kvar i min gamla förort om det inte var för alla idioter som springer omkring och förstör.
Men eftersom man helt enkelt värnar om sig själv och sina barn så gör man som de flesta Svenskar (och vettiga blattar) Man FLYR. För ca 15 år sedan var det inga större fel på mitt gamla område. Hade hellre sett att det fått vara orört som det var "på min tid" Dvs, lägre brottslighet som misshandel, rån, våldtäkt mm. OCH ALLT DJÄVLA SKRÄP!
MEN, nu var man ju tvungen att fly. Man får nästan ågren av att se sin gamla förort våldtas och "misshandlas" på det viset. Men det är försent. Mitt barndomshem är fullkomligen lämlestat av ett främmande folk. och folket som bor där nu vet inte ens hur lugnt och fint det varit en gång i tiden. Det kan göra mig lite ledsen faktiskt. Jag tror många känner igen sig i det jag beskriver.
Så jo, jag kan nog hålla med om att det blivit lite "fult" att bo i ghettot. De som är kvar är loosers i mångas ögon. Loosers som inte kunnat ta sig därifrån.
JAG tycker inte så, men det ironiska är att det var mina pk-polare som tjatade mest att jag skulle flytta därifrån. De vägrade komma till mig när vi skulle träffas. Man märkte så otroligt väl vilka enorma hycklare de var. Såg de en burkatant gjorde de stora ögon och visste knappt var de skulle titta. En annan är ju van, hehe. Jag är inte rasist, bara realistisk. Det finns trevliga blattar, men alldeles för många kriminella för att det positiva ska överväga det negativa. Tyvärr.