• 1
  • 2
2008-04-20, 22:35
Medlem
Tinoss avatar
Kebab pizza samt en stor cola, dock om man är låg på pengar som jag är ibland så funkar det med massvis av mackor och skinka.
Citera
2008-04-20, 22:37
Medlem
frantiks avatar
Vatten är givet, är oftast väldigt torr och törstig dagen efter.

Helst något hemkört, men min ekonomi brukar inte tillåta det så jag brukar göra ägg&bacon eller en stor tallrik korv&makaroner. Men som sagts, fet mat är den bästa bakiskuren..och en massa vatten.
Citera
2008-04-20, 22:46
Medlem
knoxahs avatar
Två billyspizzor med salamiskivor över.
Citera
2008-04-20, 23:18
Medlem
Mr Jacks avatar
Kebab med bröd, sköljes ner med ofantliga mängder iskall cola.
Citera
2008-04-21, 00:21
Medlem
RötLökens avatar
Idag (igår) var det korv med bröd och räk/potatissallad i solen med några polare.
Citera
2008-04-21, 00:26
Bannlyst
Olika sorters frukt. Innehåller både vätska, mineraler, salter osv osv you name it!
Citera
2008-04-21, 00:28
Medlem
Förbannads avatar
Pizza är helt klart en favorit. Det är inte ofta man har orken till att ställa sig och laga iordning någon grekisk afton i det obehagliga tillståndet
Citera
2008-04-21, 00:33
Medlem
shizzles avatar
Yougurt och fruktsallad vaknade jag upp till en gång, det var mycket uppskattat!
Annars är det inte fel med juice direkt på morgonen, kanske en jolle på det och efter några timmar slår man till med en kebabpizza!
Citera
2008-04-21, 03:23
Medlem
när man är riktigt jävla bakis och slut i kropp och själ efter en utekväll så är jag inte sugen på något tungt som typ kåldolmar eller kött o pommes. Brukar bli att man sätter igång ett brödbak, medans degen jäser så sticker man iväg till den lokala marknaden och tjackar på sig lite färska räker och kollar vad för fina grönsaker man hittar. Sedan svänger man ihop en schysst sallad med färsk bröd o typ hemmafixad rhode island dressing. Eller så blir det typ spaggeti me havets frukter med lite bröd till. Till det dricker man bloody marys eller michiladas för tomatjuice är gott mot baksmällan. Några stänkare sen så är man redo för att gå upp i ring igen.
Senast redigerad av chipskungen 2008-04-21 kl. 03:25.
Citera
2008-04-21, 09:06
Medlem
master_bs avatar
05.00 - nyss hemkommen, dricker 2 glas vatten

09.00 - vaknar första gången, har en kaktus och 500 ton sand i munnen. Dricker 1 liter juice.

11.00 - sanden är tillbaka, blir några glas mjölk.

13.00 - Hunger. Beställer pizza, avnjuter den med en coca-cola. Somnar om.

15.00 - Resten av coca-colan förbrukar framför en film.
Citera
2008-04-21, 09:26
Bannlyst
Smaksatt yoghurt är bäst.
Citera
2008-04-21, 10:40
Medlem
This_is_me_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chipskungen
när man är riktigt jävla bakis och slut i kropp och själ efter en utekväll så är jag inte sugen på något tungt som typ kåldolmar eller kött o pommes. Brukar bli att man sätter igång ett brödbak, medans degen jäser så sticker man iväg till den lokala marknaden och tjackar på sig lite färska räker och kollar vad för fina grönsaker man hittar. Sedan svänger man ihop en schysst sallad med färsk bröd o typ hemmafixad rhode island dressing. Eller så blir det typ spaggeti me havets frukter med lite bröd till. Till det dricker man bloody marys eller michiladas för tomatjuice är gott mot baksmällan. Några stänkare sen så är man redo för att gå upp i ring igen.

Du är inte den som ligger på latsidan när du är bakfull låter det som.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in