det är en viss smakskillnad (roppar är godare) om du låter dem smälta under tungan samt att (jag iallafall) blir mer igång på flun (roppar) och lite mer soft på klon (ikto) särskilt om man dricker alkohol(sprit) samtidigt.
sedan inbillar jag mig att jag kan bli mer svängd på roppar än på ikto, precis som om man kan fylla på mer av den sorten istället för att det inte blir någon ökad effekt efter ett tag.
dock var det ganska längesedan jag åt någon större mängd benzo på samma gång och man är ju alltid full av andra blandningar vid de svagare tillfällena så vem vet egentligen vad som sker?
man blir definitivt (inte jag) inte "lugnare" på någon av de sorterna iallafall som man kan bli på tex diazepam (valium) eller oxazepam (sobril) så det är trevliga sorter vad du än fått tag på, ha det så trevligt
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Det florerade en hel del Rohypnolburkar som egentligen innehöll Iktorivil för något år sedan. Och som sagt, är det två prickar bredvid tvåan så är det Iktorivil, och är det en ring runt tvåan så är det roppar. Båda sorterna har krysskåra.
stötte på den sorten också föra sommaren tillsammans med äkta roppar från samma källa.