Du kan nästan spara cbt och bara ta tabletterna om du vill flumma, man blir så jävla väck på imovane så cb knappt har nån effekt skulle jag tro. Har du aldrig tagit imovane förut så kan du börja med 2 och vänta minst en halvtimme innan du fyller på. Du kommer antagligen inte att komma ihåg ett skit dagen efter heller, men det är ju lite av charmen
Du kan nästan spara cbt och bara ta tabletterna om du vill flumma, man blir så jävla väck på imovane så cb knappt har nån effekt skulle jag tro. Har du aldrig tagit imovane förut så kan du börja med 2 och vänta minst en halvtimme innan du fyller på. Du kommer antagligen inte att komma ihåg ett skit dagen efter heller, men det är ju lite av charmen
Jo jag har tagit Imovane förut när jag inte kunnat somna, men har inte känt så mycke, lite flummig kanske ^^
Jo jag har tagit Imovane förut när jag inte kunnat somna, men har inte känt så mycke, lite flummig kanske ^^
Du har inte testat CB + imovane?
Ta 3-4 st så bör du bli jävligt flummig, är inte farligt att röka samtidgit skulle jag tro. Men för min del så skulle det vara slöseri med röka eftersom jag ändå blir så bäng på endast imovane.
Zopiklon kombinerad med cannabis har samma effekt som att enbart ta Zopiklon för sig själv m.a.o. ingen rus effekt... men men, kan var från person till person så testa dig fram....
Säger som Himmler, det är en bra blandning, jag har hamnat i den "twilight-zone" som man kan hamna i på imovane/stillisar en gång, och det var på imovane+röka.
Svårt att förklara, men det var jävligt trevligt.