2008-04-19, 23:50
Medlem
Robinjis avatar
Har lite Imovane hemma (7.5mg).
Så om man nu röker en spliff och tar säg 1-2 tabletter var hur kul skulle man ha?

Blir det någon som helst effekt?

Tack för snabba svar
Citera
2008-04-19, 23:52
Medlem
CodeMANs avatar
Jag fattar ingenting, blir du inte sömnig av cb efter ett tag? Vad ska du Imovane till?
Citera
2008-04-19, 23:53
Medlem
Stormorfars avatar
Du kan nästan spara cbt och bara ta tabletterna om du vill flumma, man blir så jävla väck på imovane så cb knappt har nån effekt skulle jag tro. Har du aldrig tagit imovane förut så kan du börja med 2 och vänta minst en halvtimme innan du fyller på. Du kommer antagligen inte att komma ihåg ett skit dagen efter heller, men det är ju lite av charmen
Citera
2008-04-19, 23:54
Medlem
Robinjis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CodeMAN
Jag fattar ingenting, blir du inte sömnig av cb efter ett tag? Vad ska du Imovane till?

Jo klart jag blir sömnig men jag bli lite extra väck såhär en tråkig lördagkväll
Citera
2008-04-19, 23:56
Medlem
Robinjis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormorfar
Du kan nästan spara cbt och bara ta tabletterna om du vill flumma, man blir så jävla väck på imovane så cb knappt har nån effekt skulle jag tro. Har du aldrig tagit imovane förut så kan du börja med 2 och vänta minst en halvtimme innan du fyller på. Du kommer antagligen inte att komma ihåg ett skit dagen efter heller, men det är ju lite av charmen

Jo jag har tagit Imovane förut när jag inte kunnat somna, men har inte känt så mycke, lite flummig kanske ^^

Du har inte testat CB + imovane?
Citera
2008-04-20, 00:21
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robinji
Jo jag har tagit Imovane förut när jag inte kunnat somna, men har inte känt så mycke, lite flummig kanske ^^

Du har inte testat CB + imovane?
Ta 3-4 st så bör du bli jävligt flummig, är inte farligt att röka samtidgit skulle jag tro. Men för min del så skulle det vara slöseri med röka eftersom jag ändå blir så bäng på endast imovane.
Citera
2008-04-20, 00:37
Medlem
Himmler!s avatar
Givetvis är det en bra blandning. Nästan synd att jag inte tycker om att röka längre. Imovane är jag beroende av pga extrema sömnproblem.
Citera
2008-04-20, 00:44
Medlem
Mystiqes avatar
Zopiklon kombinerad med cannabis har samma effekt som att enbart ta Zopiklon för sig själv m.a.o. ingen rus effekt... men men, kan var från person till person så testa dig fram....
Citera
2008-04-20, 07:29
Medlem
Fontainebleaus avatar
Säger som Himmler, det är en bra blandning, jag har hamnat i den "twilight-zone" som man kan hamna i på imovane/stillisar en gång, och det var på imovane+röka.
Svårt att förklara, men det var jävligt trevligt.
Citera
2008-10-17, 19:24
Medlem
Smaskade på 2 Imovane och rökte en Spliff, blev jävligt väck

Verkligen något att rekommendera
Citera
2008-10-17, 21:23
Medlem
Du kommer somna, imovane är skit du blir bara helt väck och vill sova, inget att mysa på :P
Citera
2008-10-19, 16:55
Medlem
Skitsnack du somnar inte, om du inte lägger dej i sängen möjligtvis... Men jag va ute och hade inte en tanke på att sova
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in