2008-04-18, 16:11
Medlem
Insignificunts avatar
Rubriken täcker väl topicen ganska bra. Finns det redan en tråd var snälla att länka dit innan ni låser den här.

Helt enkelt: min webläsare - firefox såväl som explorer - är extremt långsamma. Alla sidor tar väldigt lång tid, och så fort jag byter sida verkar webläsaren vänta 1 minut innan den börjar ladda. Så var det inte innan formateringen.

Vad kan det tänkas vara? Någonting med någon... partition? eller nått..
Citera
2008-04-18, 17:10
Medlem
Hejsan1s avatar
Förstår inte exakt vad partitioner har med det hela att göra?
Skulle tippa på att det inte har så mycket med webbläsaren att göra snarare din anslutning. Inte så att du har nåt program som ligger och äter bandbredd i bakgruden tex utorrent? Mät bandbredd på http://www.bredbandskollen.se/
Citera
2008-04-18, 17:31
Medlem
Insignificunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejsan1
Förstår inte exakt vad partitioner har med det hela att göra?
Skulle tippa på att det inte har så mycket med webbläsaren att göra snarare din anslutning. Inte så att du har nåt program som ligger och äter bandbredd i bakgruden tex utorrent? Mät bandbredd på http://www.bredbandskollen.se/

Normal nedladdningshastighet, som jag skrev i rubriken.
Citera
2008-04-28, 16:50
Medlem
Insignificunts avatar
Det är ju fan att ingen vet vad i helvete som är fel.

Så fort jag ska byta sida, även om jag så går till google.com så står den och tuggar med meddelandet "väntar på www.google.com" i ungefär 25 sek, så är det med ALLA hemsidor.

Vad kan det bero på? Har defragmenterat och sådant, tömt kakor yada yada yada. Enormt frustrerande i synnerhet när man är skithungrig.
Citera
2008-04-29, 21:32
Medlem
massamulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insignificunt
Det är ju fan att ingen vet vad i helvete som är fel.

Så fort jag ska byta sida, även om jag så går till google.com så står den och tuggar med meddelandet "väntar på www.google.com" i ungefär 25 sek, så är det med ALLA hemsidor.

Vad kan det bero på? Har defragmenterat och sådant, tömt kakor yada yada yada. Enormt frustrerande i synnerhet när man är skithungrig.

Om du är säker på att det inte är något med anslutningen så kan det vara något med grafiken eller att du inte insallerat rätt drivers till chipset mm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in