Den perfekta moderatorn i mina ögon ska säga sitt hjärtas mening i både moderering och i debatten.
Ifall det är en skittråd, skriv då för helvete "skittråd" istället för att hyckla, knyta näven i fickan och spy galla över sin egen mage.
Det är faktiskt hyckleri i mina ögon.
Sedan någon som verkligen smakar så jävla illa i min mun är detta tjaffs på "förebilder", det är väl för fan ingen skola för livet vi har här, jag tycker det luktar lite hybris när man tycker att moderatorer ska vara "förebilder" åt andra användare.
Eller kanske ska jag skriva klapp på huvudet?
För så känns det, typ -
Du kan ju inte veta hur du ska bete dig eftersom du är en vuxen människa så eftersom jag har en "moderatortitel" ska jag härmed lära dig hur det går till.
Fuck that!
Fröknar har man i skolan, mammor har man som snyter sig när man är liten och inte fattar hur man ska göra det själv
Att ha någon slags storpappa på ett internetforum stinker hybris lång väg.
- Usch.
Så hyckla inte, rensa skiten som dyker upp, var rak...tycker du att en tråd är idiotisk, skriv det då håll inte på och linda in dig i en massa ordbajsande.
För då kan vi lika gärna döpa om den här sidan till DN's debattsida..typ...
Jag tar ju heldre en
"skittråd - låst" än ett
"tyvärr så uppfyllde inte din tråd den standard som vi satt för det här forumet, vi ber så mycket om ursäkt å alla moderatorers vägnar att vi tyvärr måste låsa din tråd."
Heldre rak och ärlig an låtsas vara någon som man inte är, den jäveln kan lika gärna bli rövknullad med en isdildo.
Nu vet jag inte om det finns så många posers, men det var ju kanske inte frågeställnigen heller.