• 4
  • 5
2008-04-21, 20:30
Medlem
SMKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cobra Mk III
Innan:
Ingenjr1 till ingenjr2: Hoho! Jag smllde i en av de dr bnrknarna frn PRavdelningen, att vra blcktrleskrivare blir sju gnger varmare n solen.

Ingenjr2: Bwahahahah, de gr fan p vad som helst.

Vidare, Laserskrivare r spass billiga att det oftast r bttre att kpa en laser n en blckstrle.

OM man mste kpa en blckstrle, kp inte HP eller Lexmark. Kp en lite dyrare skrivare av god kvalitet som de inte frsker tjna in pengar p blck i efterhand.

Visa mig grna en frglaser som ger samma resultat som tex en HP Photosmart 7660(Som jag har fr vrigt) p photopapper och som r rimlig i inkp. Betnk att jag betalade 3 000:- fr min fr ngra r sen och d fljde det med en digitalkamera p kpet.
Citera
2008-04-21, 20:34
Medlem
Cobra Mk IIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMK
Visa mig grna en frglaser som ger samma resultat som tex en HP Photosmart 7660(Som jag har fr vrigt) p photopapper och som r rimlig i inkp. Betnk att jag betalade 3 000:- fr min fr ngra r sen och d fljde det med en digitalkamera p kpet.

Jag sa att det oftast r bttre att kpa en laserstrle, sjlvklart r det inte alltid det bsta alternativet fr alla.
Citera
2008-04-21, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av On fire
Det r vll fan inte fr mycket krvt att i alla fall lsa dom frsta 3 sidorna i en trd innan man postar ett ondigt och efterblivet inlgg?

Hmmm har lst hela trden och ville fortf. kommentera dess abusrdhet.
Citera
2008-04-21, 21:04
Medlem
klos_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuukeer
Hmmm har lst hela trden och ville fortf. kommentera dess abusrdhet.

Du kan dra ditt finger igenom en flamma p 1000C p ngon sek utan att du brja brinna? Vad r det d som sger att man inte kan vrma upp 7000C*7=49000C i en -sek d?

/Mvh Klos
Citera
2008-04-21, 21:57
Medlem
d00rkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klos_
Du kan dra ditt finger igenom en flamma p 1000C p ngon sek utan att du brja brinna? Vad r det d som sger att man inte kan vrma upp 7000C*7=49000C i en -sek d?

/Mvh Klos
Nej! Inte "makaber humor"... Bra liknelse, skulle jag vilja sga istllet..

Fast tekniken att fippla upp blcket i circus 49 000 grader under den korta tiden verkar rtt avancerad.. Inte begriper d jag hur det hela funkar!?

Edit: hm.. Jag tog ditt (fljande!) inlgg, klos_, i ett pm istllet fr att skriva ett nytt sjlv.
Senast redigerad av d00rkey 2008-04-21 kl. 22:11.
Citera
2008-04-21, 22:01
Medlem
klos_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d00rkey
Nej! Inte "makaber humor"... Bra liknelse, skulle jag vilja sga istllet..

Fast tekniken att fippla upp blcket i circus 49 000 grader under den korta tiden verkar rtt avancerad.. Inte begriper d jag hur det hela funkar!?

DET R MIN SIGNATUR

/Mvh Klos
Citera
2008-04-22, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheCaze
Till alla som inte tror p det.

Men det r bara under nn milli sekund eller ntt snt.
Happ, ser ut som att jag fr leta fram ett bevis. Ska kika p deras hemsida och se om det finns dr!

Under den millisekunden skulle skrivaren brjat brinna...
Citera
2008-04-22, 15:41
Medlem
giggitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klos_
DET R MIN SIGNATUR

/Mvh Klos
Citera
2008-04-22, 15:48
Medlem
Kolagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icelaw
Under den millisekunden skulle skrivaren brjat brinna...

DET R INGEN MILLISEKUND, Det r mikrosekunder vi snackar om! Det r 2 miljondelar av en sekund DVS. 2 mikrosekunder, p 2 mikrosekunder hinner det inte brja brinna i skrivaren
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in