Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-04-16, 12:16
Medlem
Tjenare

Idag dök SP1 till Vista upp i Windows Update, jag har väntat tills MS lät den komma just där för att undvika krångel som kan uppstå då man tankar från TPB osv.

Jag är ganska sugen på att ladda ner uppdateringen men vet inte vilket crack man skall använda och som fungerar. Vore tråkigt om man tankar uppdateringen o datorn börjar tjata om att windows inte är genuint.

Tack i förhand.
//Multed
Citera
2008-04-16, 12:18
Medlem
EAFs avatar
Ett hett tips skulle kanske vara att slänga Windows Vista i sopen!

Någon här sa att det verkade vara utformat för 10-åriga flickor. Det låg ett och annat vettigt budskap i det!
Citera
2008-04-16, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EAF
Ett hett tips skulle kanske vara att slänga Windows Vista i sopen!

Någon här sa att det verkade vara utformat för 10-åriga flickor. Det låg ett och annat vettigt budskap i det!

Nu var det ju inte det han frågade efter utan ett crack till Vista SP1. Om det är utformat för flickor eller pojkar i tio-årsåldern är jävligt orelevant faktiskt.
Citera
2008-04-16, 16:00
Medlem
jag bara laddade ner det och installerade det, oj just ja jag har orginal lincens
Citera
2008-04-16, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Softar
jag bara laddade ner det och installerade det, oj just ja jag har orginal lincens

Good for you! Det har inte jag
så jag sitter och letar efter något fint crack till SP1 så jag kan nyinstallera.
Citera
2008-04-16, 16:37
Medlem
Doktor_Blys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av acrylamid
Good for you! Det har inte jag
så jag sitter och letar efter något fint crack till SP1 så jag kan nyinstallera.
You´ve got PM
Citera
2008-04-16, 17:48
Medlem
Törjans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doktor_Bly
You´ve got PM

Du får gärna PM:a mig också. Sliter SP1 as we speak, ingen aning om hur det kommer att gå.
Citera
2008-04-16, 17:55
Medlem
Hejsan1s avatar
Alltså med crack menar ni fix för det här "Genuine Advantage Validaton" eller vad det nu heter? Den finns ju på alla trackers i världen vad jag märkt.
Citera
2008-04-16, 18:02
Medlem
Törjans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejsan1
Alltså med crack menar ni fix för det här "Genuine Advantage Validaton" eller vad det nu heter? Den finns ju på alla trackers i världen vad jag märkt.

Jo jag hittade det till slut. Har inte kört den än men det är på G.

http://www.mydigitallife.info/2008/04/06/windows-genuine-advantage-validation-tool-v17692-for-vista-sp1-and-xp-cracked-by-hacker/

Finns en länk i texten typ i mitten. Enligt virustotal ska det vara grönt dessutom.
Citera
2008-04-16, 18:02
Medlem
TheCazes avatar
Om man redan har crackat Vista och sedan ska man ladda ner SP1, antagligen vi Update antar jag, behöver man då cracka det igen?
Citera
2008-04-16, 18:03
Medlem
Hejsan1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheCaze
Om man redan har crackat Vista och sedan ska man ladda ner SP1, antagligen vi Update antar jag, behöver man då cracka det igen?

Säkerligen
Citera
2008-04-16, 18:17
Medlem
TheCazes avatar
Så även dom med orginal licens behöver skriva in den igen?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in