2008-04-15, 11:18
Medlem
Citat:
In English

No Forgiveness was grounded in early 2006 by a group of friends and thought that a brotherhood should be created.

hahaha "Was grounded"
2008-04-15, 11:21
Bannlyst
Kolla in bilderna p hemsidan. Srskilt bild nr 2 och 3. Vilka lirare...

http://www.noforgiveness.tk
2008-04-15, 11:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Classique
Kolla in bilderna p hemsidan. Srskilt bild nr 2 och 3. Vilka lirare...

http://www.noforgiveness.tk

Ja vilka lirare som ppet vgar st fr det dom str fr, det r fint det.

Hur man stavar och ser ut, om man sparar burkar fr tervinning och gillar pizza, att man som yngling bor i Loftgng spelar ingen roll.

Att man vren 2008 r tuffa nog att lgga ut bilder p sig sjlva och ppet visar att man stdjer Outlaws r fan mer stake n p mycket mycket lnge.

bild 3, rda gon och multikulti ?

// Vad Alfta 04.04.07 str fr vet jag ej, r bilderna frn frra ret tro?

*
Senast redigerad av Bludder 2008-04-15 kl. 12:08.
2008-04-15, 12:18
Medlem
asitha]vi r ett brdraskap som r
vi r fristende och r bara ett gng polare...
och som sagt vi r ej en supporter grupp till Outlaws
2008-04-15, 12:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bludder
Att man vren 2008 r tuffa nog att lgga ut bilder p sig sjlva och ppet visar att man stdjer Outlaws r fan mer stake n p mycket mycket lnge.

Snarare ett bevis p att hissen inte gr hela vgen upp, att alla hstar r inte hemma i stallet etc etc. Wannabe-tntar som stdjer tntar (i det hr fallet dessutom nedlagda tntar). Det r ju inte precis kungarikets intellektuella elit som samlas i mc-gngen.
2008-04-15, 13:32
Medlem
HippieKillers avatar
"04.04.2008

Party location -> Alfta"

r det nn frutom jag som har varit mkt i alfta?.Det r vrldens hla och dom nd hrdingarna dr r vll bengt-eskil som krde p en krka med flakan en sndag i juli och kanske jrven uppe vid mattisborgen haha=).

Skmt o sido.Bor bara gamla avdankade alkisbnder,svenssons och mopedungdomar dr!.r uppe runt dom trakterna varje sommar tror aldrig jag har sett nn "local" dr som skiljer sig frn massan iaf....

Btw,Den dr Brat-Negern p bilderna i galleriet sg riktigt farlig uta grabbar!
Senast redigerad av HippieKiller 2008-04-15 kl. 13:36.
2008-04-15, 15:17
Medlem
Jag nskar innerligt att jag kunnat dela Bludders ohljda positivism och tro p dessa killar. Tyvrr s ser jag bara den vanliga, numera ack s trttande, mixen av motorcykellsa freaks och missanpassade adoptivbarn. Nu bor de ju s lngt upp i norrland s de har vl inga flyktingfrlggningar i kommunen men hade de haft det s kan man ge sig fan p att de skulle haft sllskap av ngra mobilpladdrande kroknsor ocks. Tror du verkligen att ngot s gediget inom hela bikerkulturen som American Outlaw Association skulle tjna p att ens ha de hr gkarna i telefonboken? Missfrst mig inte, jag applderar Outlaws hr i Skandinavien men ska de ha en chans till etablering tror jag de gr klokt i att betacka sig "stdet" frn dylika freningar. Se vad deras kontakter med Lojjalti var vrda.
2008-04-15, 15:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bludder
Ja vilka lirare som ppet vgar st fr det dom str fr, det r fint det.

Hur man stavar och ser ut, om man sparar burkar fr tervinning och gillar pizza, att man som yngling bor i Loftgng spelar ingen roll.

bild 3, rda gon och multikulti ?

// Vad Alfta 04.04.07 str fr vet jag ej, r bilderna frn frra ret tro?

*

Citat:
Ursprungligen postat av Slocum
Jag nskar innerligt att jag kunnat dela Bludders ohljda positivism och tro p dessa killar. Tyvrr s ser jag bara den vanliga, numera ack s trttande, mixen av motorcykellsa freaks och missanpassade adoptivbarn. Nu bor de ju s lngt upp i norrland s de har vl inga flyktingfrlggningar i kommunen men hade de haft det s kan man ge sig fan p att de skulle haft sllskap av ngra mobilpladdrande kroknsor ocks. Tror du verkligen att ngot s gediget inom hela bikerkulturen som American Outlaw Association skulle tjna p att ens ha de hr gkarna i telefonboken? Missfrst mig inte, jag applderar Outlaws hr i Skandinavien men ska de ha en chans till etablering tror jag de gr klokt i att betacka sig "stdet" frn dylika freningar. Se vad deras kontakter med Lojjalti var vrda.

ha ha ha ha ha

vilken underbar analys och text

You Make My Day

*
Senast redigerad av Bludder 2008-04-15 kl. 15:57.
2008-04-15, 15:57
Medlem
JJDecays avatar
Viva red, black and white...slnger dom med gold dr ocks s har dom ju tckt upp fr alla eventualiteter...

Pick all colors and you cant be wrong
2008-04-15, 15:59
Medlem
Jag stdjer ingen men ack s ser jag en support outlaws trjja
2008-04-15, 16:20
Bannlyst
Skratta ni:

Vidhller fortfarande att det r vgat att lgga ut bilder p sig sjlv i dessa tider.

Gr ingen djupare analys om hemsidans utformning, om det r bra eller dligt fr Outlaws, upprepar att det r vasst att sticka ut haka med bilder frn vardagsummet p sig sjlv vren 2008.

Vad som slr mig r att det kan vara ett rackartyg, ngon som har nappat ngra bilder frn ntet och sen skapat denna .dk sida, det r ju inte frsta gngen en MC klubb, frening bara dyker upp p ntet som humor eller vad som.

*
2008-04-15, 17:38
Medlem
Ja Bludder, det r nog mer n mnga hr vgar, mig inkluderat. Det jag undrar ver r dock:

Citat:
Ursprungligen postat av asitha
asitha]vi r ett brdraskap som r
vi r fristende och r bara ett gng polare...
och som sagt vi r ej en supporter grupp till Outlaws

Om det nu r s, varfr grs en trd i forumet "Kriminella ntverk och brottslighet"?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in