2008-04-15, 07:10
Medlem
Förra gången jag petade i mig detta djävulens pulver blev det sammanlagt 200-250mg utspritt över kvällen. Kanske lite mer än vad SD rekommenderade som startdos, men det hände inte överdrivet mycket förutom att man blev lite mysigare.

Den här gången tänkte jag slå på lite större och petade i mig 250mg samtidigt. Ska försöka dokumentera vad som händer och titta på Police Academy-filmerna. Ja, jag vet vilken huvudvärk jag har att vänta imorgon, men jag offrar mig för vetenskapen

[T0] Klockan 00:00. 250mg av det roliga blandas ut i vatten och dricks. Damn, detta är bra mycket godare om man bara äter det. Jag hade lätt kunnat banka ut med dextropur och sälja till barn som hockeypulver.

[T+1] Inte mycket har hänt än så länge. Börjar känna lite av samma frossa som förra gången och ett lättare illamående.

[T+1:25] Damn, nu blev det varmt här! Har lite svårt att komminucera ordentligt. Det blir nog bättre snart

[T+1:40] Haha, det blev ju inte bättre i alla fall! Allt börjar bli riktigt skakigt och det är kallt och varmt som fan samtidigt. Påträngande illamående, men inget speciellt jobbigt.

[T+1:50] Det susar riktigt ordentligt i huvudet nu. Illamåendet försvann och nu börjar allting kännas bra! Jag känner mig distanserad från mitt huvud. Härliga rysningar i hela kroppen och riktigt svårt att sitta still.

Jag känner mig hungrig i musklerna. Svårt att förklara. Jag skulle vilja äta, men inte med munnen. Det känns som att huvudet ska explodera när jag dricker vatten, men på ett bra sätt.

[T+2] Jag hade med lätthet kunnat döda för en burk tonfisk just nu. Ingen aning om varför, men det hade varit otroligt gott. Och sallad. Jävlar. Sallad.

[T+2:30] Det känns som att jag har suttit här i en vecka nu. Allt bubblar och är jätteintressant. Det är svårt att läsa vad jag skriver, men på något vänster går det jättelätt att skriva. Det är som att grovmotoriken är ganska så helt utslagen (robocop på opiater), men finmotoriken har aldrig varit bättre. Mina fingrar bor på tangentbordet.
Men varför är jag så sugen på tonfisk?

[T+3] YES! Jag hittade surimipinnar i frysen. Det var ju inte riktigt tonfisken jag hade hoppats på, men det är ändå sjukt gott. Smaken av djupfryst fisk känns fantastisk i hela kroppen! Jag vet inte vad som är godast. Djupfryst eller fisk.
Mitt cigg-paket är inte en god vän just nu. Ger helt klart inga bra vibbar. Det står ju till och med att jag kommer dö om jag röker.

[T+4] Det gick alldeles utmärkt att röka, trots att den vita pinnen var tre mil lång. Jag förstår också varför man tittar på sina händer. Dom är helt fantastiska!

[T+5] Sådärja. Har inte kunnat skriva något på en halvtimme. [T+4:30] såg hemskt ut. Saker rör inte på sig lika mycket som förut, men det mesta är väldigt intressant. Jag har ingen aning om varför, men jag har haft ordet desoxypipradol i huvudet dom senaste tre timmarna. Dom som röstade fram "ängel" och "källardörr" till sveriges vackraste ord har tydligen aldrig varit i närheten av research chemicals.

[T+5:40] Damn! Nu är jag inne på den sista av polisskolan-filmerna och alla ser helt fucked up ut! Det här är inte alls som den förra filmen. Tänk Fear and Loathing in Las Vegas där Duke ska checka in på det första hotellet. Tanten där vars ansikte pulserar och härjar, detta är exakt samma sak. Antagligen har dom castat folk som ser ut som ett helvete i ansiktet. Jävla karikatyrer hela bunten.

[T+6:20] Jag petade i mig 100mg till. Jag måste ju kolla om man kommer kunna överleva en hel dag på detta.

[T+7] Underligt, det här. När man fyller på får man samma rush igen efter ett tag, men med det gamla hängandes kvar i bakgrunden. Det har börjat spritta i benen igen och allting ser ännu mer intressant ut än tidigare. Jag har börjat kolla på Fear and Loathing in Las Vegas igen.
Jag ska peta i mig lite till nu. återkommer senare.
Citera
2008-04-15, 12:15
Medlem
666FaceBreaker*s avatar
Hahaha, var tog snubben vägen?
Han kanske kolade eller så har AT:en börjat.

At:en på mcpp skall väl vara riktigt hemsk va?
Har för mig att jag läst om det.

Peace
Citera
2008-04-15, 12:35
Medlem
Fontainebleaus avatar
Haha, fan vilken rolig tripp-rapport.
5/5.
Citera
2008-04-15, 13:13
Medlem
Ung Hårdrockares avatar
Yes, bra skrivet! 4/5.
Citera
2008-04-15, 14:37
Medlem
vådkas avatar
lever du än? Känns som du kommer få ångra dig rejält efter det här den "baksmällan" kommer inte va att leka med!
Citera
2008-04-15, 15:06
Medlem
Hubbahubba.
femton timmar in nu. Märker helt klart att det här inte har någon som helst uppesittarpotential. Jag vet inte riktigt vad jag har gjort dom senaste åtta timmarna. Kommer dock ihåg att jag handlade mat. Tonfisk framför allt Det var däremot inte alls lika gott som jag hade hoppats på. Magen kändes lite i obalans, så jag handlade Coca Cola för att balansera ut det starkt basiska mCPP't.
Jag har tagit mycket mer nu, men jag vet inte hur längesen eller riktigt hur mycket det var. Fyllde på med 250mg till för en timme sen, det är väl det jag har klara minnen av.

Försökte freebasa litegrann tidigare. Jag har aldrig kännt mig så onyttig i hela mitt liv! Det tog säkert en timme innan jag kunde röka igen utan att hosta sönder mig (förutom lättare hugg i bakhuvudet vid varje hostning så var det ganska behagligt faktiskt).

Men sådärja! Jag har visst varit på systemet också! Och jag verkar ha fyllt på med skiten oftare än jag trodde, för nu börjar det hända saker igen.

Förresten, vart sitter "Redigera inlägg"-knappen? jag är bombsäker på att jag hittade den tidigare, men nu är den borta.
[EDIT] Jodå. Där satt knappen. men den saknas från äldre inlägg :P Jaja. Det får man leva med.
Senast redigerad av Reklamerad 2008-04-15 kl. 15:13.
Citera
2008-04-15, 16:41
Medlem
Sweettooths avatar
Blir intressant att höra hur du mår imorn Lycka till!
Citera
2008-04-15, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweettooth
Blir intressant att höra hur du mår imorn Lycka till!

Japp. Det ska det sannerligen bli. I och för sig så har jag vaga aningar om vad som komma skall med tanke på huvudvärken jag fick sist, så det blir nog inte speciellt intressant i alla fall

Jag kom för övrigt på vad jag gjorde under dom där åtta timmarna, förutom att handla mat. Jag kollade på Fear and Loathing in Las Vegas ungefär tre gånger. Det enda som fick mig att titta bort var min säng som alltid fanns i periferin. Det ganska färgglada täcket uppförde sig oregerligt. Rullade omkring i sängen och grejer. Var tvungen att hålla koll på tavlorna också så att dom inte ramlade ner. Väggarna bubblade ju så herrans mycket.

Fick precis sköna besked! Det kanske blir utgång ikväll. Jag kommer hålla mig borta från detta djävulspulver för resten av kvällen dock. En stesolid och nån tramadol hjälper förhoppningsvis till sen när man börjar åka utför.
Citera
2008-04-15, 23:56
Medlem
[T+23] Sju timmar sen sista påfyllningen. Jag lyckades aldrig ta mig ut, så det är snart dags att sova. Sängen har slutat andas och tavlorna rör sig inte längre. Jag la en karta ipren och en flaska vatten bredvid sängen. Gör lite micropopcorn nu för att göra magen glad Jag kan tänka mig att dom som skiter blod har alldeles för högt pH-värde i magen, men jag känner inte av något i dom regionerna nu. Mycket Coca Cola och äppelcidervinäger har åkt ner för att balancera lite Jag är mest lite trött och mysig nu.
[T+24] Nu ger jag upp! Dags att sova. Har druckit ännu mer vatten och äppelcidervinäger. Återkommer om avtändningen imorgon.
Citera
2008-04-16, 00:54
Medlem
Brajias avatar
Du är en sann arvtagare till Edward Jenner, tack för en fin rapport.
Om du skriver framtida rapporter, skulle du kunna tänka dig att göra några små tester under ett rus och jämnföra score före under och efter?
Citera
2008-04-16, 11:33
Medlem
StorSnokens avatar
Kolade han ?

edit: han har ju bara sovit 11 timmar, minst 15 timmar borde han få iaf
Citera
2008-04-16, 13:59
Medlem
Abstruss avatar
Öh! Lever'u?
Citera