2008-11-25, 17:31
Medlem
Tantaloras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
Sänd ofrankerat så får han lösa ut det.

Åh, jag kan se det framför mig. Han betalar för att få sin post. Sen kan han inte ens äta det?
Beccis, kan du inte skicka ätbara trosor iallafall? Det är väl inte ens goda
Citera
2008-11-25, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beccasin
Läste på Englas mammas blogg, är det hennes förresten? , att hon vill träffa AE och komma med fikabröd. >Kan det verkligen vara möjligt? Jag trodde hon ville ha livet av det aset. Det vill jag iallfall.

Hon har velat träffa honom länge nu, men han vägrar.

Att hon skulle bjuda på fikabröd var en pik för hans senaste gnäll i media.
Citera
2008-11-25, 17:33
Medlem
Tantaloras avatar
Citat:
Läste på Englas mammas blogg, är det hennes förresten? , att hon vill träffa AE och komma med fikabröd. >Kan det verkligen vara möjligt? Jag trodde hon ville ha livet av det aset. Det vill jag iallfall.

Hon vill att han ska berätta varför.
Hon vill att han ska stå för vad han gjort.
Läs hela bloggen. Hon sa det även under rättegången.
Läs innan du postar. Alltid bra.
Citera
2008-11-25, 20:39
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swedishputte
Anders Eklund lär nog får det tufft om han hamnar på Kumla-anstalten som tillhör en av Sveriges hårdaste och tuffaste fängelse-anstalter, för där finns nog säkert medinterner som är lagd åt gayhållet som kommer att ta honom i tvåan,precis som de gör på amerikanska anstalter,för jag skulle inte bli minsta förvånad om de gör det för man har hört mycket skrönor om vad som kan pågå på såna tuffa och hårda ställen
Det kommer han inte. Det är inte som i amerikanska fängelser här i Sverige. Han hålls åtskilld från övriga interner. Om de skulle sätta honom på en tung anstalt, bland de som inte har sexualmördat barn, skulle han inte överlevt ens 24 tim.
Citera
2008-11-25, 20:41
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamenvaddårå
Jag tror det värsta straffet är att han inte får käka snabbmat typ pizza, mosbricka, pommes frites och gurkmajonnäs. Han drömmer nog om grillkrydda på nätterna.
Ett julkort med pizza och en iskall öl som motiv.

Skål Anders! Fan vad gott.

Buhu! Han har även gått ner i vikt läste jag nu. Vilket straff!
Senast redigerad av Carl-Ann von s 2008-11-25 kl. 20:51.
Citera
2008-11-25, 20:50
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swedishputte
Någon moral från medfångarnas sida kan man inte räkna med nu, speciellt som AE är jordens mest hatade person, efter det att han blev dömd för det brutala mordet på Engla, samt för Pernilla-mordet som begicks sommaren 2000.Så han lär nog få det mycket tufft inne, trots att fängelseanstalten har en särskild avdelning för sexförbrytare.
Jepp. Han står inte högt i kurs, ens hos de flesta andra sexförbrytare.

En fråga: Varför vill han inte träffa Englas mor?
Citera
2008-11-25, 20:52
Medlem
Tuesdays avatar
Citat:
Läste på Englas mammas blogg, är det hennes förresten? , att hon vill träffa AE och komma med fikabröd.

Ja, det är hennes och hon skriver ett öppet brev till AE idag. Fikabrödet tar jag inte bokstavligt menat.

Citat:
Brev till AEklund

läser att du klagar på maten på anstalten och att du får jobba!
Hur fan har du mage att klaga på något över huvud taget du borde ha suttit på hårt bröd o vatten i en mörk kal liten cell med tortyr varje dag , det är det straffet som du förtjänar! Du har brutalt mördat o plågat mm min 10 åriga dotter! du har tagit ifrån mig min lycka ,Vi är många som mår så dåligt som det bara går pga av dig ,jag har ångest det skriker i hela min själ hela tiden, jag kan inte arbeta och jag kan inte leva som en hel människa igen .Englas syster har ett helt liv kvar av den smärta du förorsakat henne.

Du sitter där och tycker synd om dig hur vore det om du kunde för en sekund försöka sätta dig in i hur vi mår och hur din släkt mår , människors liv du har vållat stor smärta och skada.
Jag väntar fortfarande på vårat möte och då önskar jag din ärlighet o sanning! Inte för än då ska jag fundera på om du är ens värdig att kallas människa!

Ps kan jag locka till möte med fika bröd?

Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s

Ändå kan han arbeta tillsammans med dem.

AE törs inte träffa henne och berätta sanningen.
Citera
2008-11-25, 20:56
Medlem
Kallixs avatar
Citat:

Han har inget behov av det.

Däremot har han behov av bättre föda. Han kanske nappar på Englas mammas erbjudande om fikakorg!
Citera
2008-11-25, 21:01
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:

Ändå kan han arbeta tillsammans med dem.

AE törs inte träffa henne och berätta sanningen.
Ja, det kan han säkert göra. Men håller Du inte med att det finns en statusskillnad även bland dem? Så som det finns i övriga fängelsepolulationen.

Jaha. Jo, han kanske inte vågar det eller som Kallix skriver; Skiter totalt i det. Eller en blandning.
Citera
2008-11-25, 21:07
Medlem
Tuesdays avatar
Citat:
Jaha. Jo, han kanske inte vågar det eller som Kallix skriver; Skiter totalt i det. Eller en blandning.

Det märktes tydligt att han var rädd för henne i tingsrätten.
Citera
2008-11-25, 22:41
Medlem
mr.demons avatar
Det känns som att Anders " Grillen " Eklund, kommer att bli en lång, lång historia för kvällspressen.
Citera
2008-11-25, 23:24
Medlem
Kallixs avatar
Citat:
Det märktes tydligt att han var rädd för henne i tingsrätten.
Jag är egentligen inne på din teori. Om vi går ihop så är han en feg djävel med starka egoistiska drifter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in