Citat:
Ursprungligen postat av Beccasin
Läste på Englas mammas blogg, är det hennes förresten? , att hon vill träffa AE och komma med fikabröd.
Ja, det är hennes och hon skriver ett öppet brev till AE idag. Fikabrödet tar jag inte bokstavligt menat.
Citat:
Brev till AEklund
läser att du klagar på maten på anstalten och att du får jobba!
Hur fan har du mage att klaga på något över huvud taget du borde ha suttit på hårt bröd o vatten i en mörk kal liten cell med tortyr varje dag , det är det straffet som du förtjänar! Du har brutalt mördat o plågat mm min 10 åriga dotter! du har tagit ifrån mig min lycka ,Vi är många som mår så dåligt som det bara går pga av dig ,jag har ångest det skriker i hela min själ hela tiden, jag kan inte arbeta och jag kan inte leva som en hel människa igen .Englas syster har ett helt liv kvar av den smärta du förorsakat henne.
Du sitter där och tycker synd om dig hur vore det om du kunde för en sekund försöka sätta dig in i hur vi mår och hur din släkt mår , människors liv du har vållat stor smärta och skada.
Jag väntar fortfarande på vårat möte och då önskar jag din ärlighet o sanning! Inte för än då ska jag fundera på om du är ens värdig att kallas människa!
Ps kan jag locka till möte med fika bröd?
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Jepp. Han står inte högt i kurs, ens hos de flesta andra sexförbrytare.
En fråga: Varför vill han inte träffa Englas mor?
Ändå kan han arbeta tillsammans med dem.
AE törs inte träffa henne och berätta sanningen.