• 1
  • 2
2011-11-29, 22:47
Medlem
Whip Its avatar
livejasmiub

hej! Spelar dem in videon på livejasmin ??? , jag visade mitt ansikte samt mitt kön. Är det någon risk att man ligger uppe på youtube imorgon ??!
Tack
Citera
2011-11-29, 22:49
Medlem
Man kan inte lägga upp porr på youtube.
Citera
2012-10-14, 22:17
Medlem
MrMaces avatar
Skickar de hem saker till en, för man måste skriva in hemadress?
Citera
2012-10-15, 10:46
Medlem
Dimaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lolzen
Man kan inte lägga upp porr på youtube.
Man kan men videon stängs ner och man blir varnad la upp en porr video och 30k på en timme haha p12orna hade äntligen hittat porren på youtube
Citera
2013-12-26, 22:04
Medlem
Ngyuens avatar
Kom precis från en session.

Dyrt som tusan. Modellerna jag snacka med tog god tid på sig. Ena gjorde inte ens något utan satt bara och sjöng i en microfon. Andra klädde av sig för att direkt klä på sig.

Nja. Det är otroligt spännande måste jag erkänna, men 300kr som är lägsta insättning tar slut på en kvart. Under den tiden hinner man inte med särskilt mycket då modellerna segar.
Slutsats, det var kul att prova, men inte värt i längden.
Jag rekommenderar att ni provar enbart för nöjes skull. Men valutan för pengarna man får är otroligt låg.
Citera
2016-07-09, 11:23
Medlem
Har läst flera recensioner som säger liknande, att tjejerna bara försöker mjölka pengar och dra ut på tiden. Är ändå lite sugen...
1. Var ser man vad det kostar? Man köper ju Credits typ 300 kr för 30 credits. Men var står det på tjejerna sida hur många credits det kostar?
2. Nån som har nån positiv erfarenhet där de verkligen fått valuta?
3. Är också lite orolig för att tjejen skall spela in mig och lägga ut nånstanns. Inte så kul att finna en video på sig själv där man sitter och runkar... Är det möjligt? har detta hänt?
Citera
2016-07-13, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av penisen
Har läst flera recensioner som säger liknande, att tjejerna bara försöker mjölka pengar och dra ut på tiden. Är ändå lite sugen...
1. Var ser man vad det kostar? Man köper ju Credits typ 300 kr för 30 credits. Men var står det på tjejerna sida hur många credits det kostar?
2. Nån som har nån positiv erfarenhet där de verkligen fått valuta?
3. Är också lite orolig för att tjejen skall spela in mig och lägga ut nånstanns. Inte så kul att finna en video på sig själv där man sitter och runkar... Är det möjligt? har detta hänt?

1. Kostar olika med olika tjejer, priset dyker upp när man klickar på privat show och är det för dyrt kan man backa.
2. Ja, några gånger, märker man att tjejen är dålig är det bara att stänga ner och välja nästa.
3. Ingen aning, jag kollar bara, visar mig inte.
Har några gånger roat mig med minsta insättningen och sett hur många tjejer jag lyckats få att köra upp en dildo i sig för den pengen, dvs gått in och sen fått henne köra in dildon och när den sitter i fittan stänger jag och går till nästa. Rekordet är 5 tjejer, kul veta att 5 tjejer runt om i världen just kört in en stav i fittan för min skull.
Citera
2016-07-14, 05:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ulf_varg
1. Kostar olika med olika tjejer, priset dyker upp när man klickar på privat show och är det för dyrt kan man backa.
2. Ja, några gånger, märker man att tjejen är dålig är det bara att stänga ner och välja nästa.
3. Ingen aning, jag kollar bara, visar mig inte.
Har några gånger roat mig med minsta insättningen och sett hur många tjejer jag lyckats få att köra upp en dildo i sig för den pengen, dvs gått in och sen fått henne köra in dildon och när den sitter i fittan stänger jag och går till nästa. Rekordet är 5 tjejer, kul veta att 5 tjejer runt om i världen just kört in en stav i fittan för min skull.
kostar det extra att akrivera sin egen kamera så tjejen ser en ?
Citera
2016-07-18, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av penisen
kostar det extra att akrivera sin egen kamera så tjejen ser en ?

Vet inte, men det är ju bara att gå in och testa? Du får reda på priset innan det börjar kosta.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in