Citat:
Ursprungligen postat av
penisen
Har läst flera recensioner som säger liknande, att tjejerna bara försöker mjölka pengar och dra ut på tiden. Är ändå lite sugen...
1. Var ser man vad det kostar? Man köper ju Credits typ 300 kr för 30 credits. Men var står det på tjejerna sida hur många credits det kostar?
2. Nån som har nån positiv erfarenhet där de verkligen fått valuta?
3. Är också lite orolig för att tjejen skall spela in mig och lägga ut nånstanns. Inte så kul att finna en video på sig själv där man sitter och runkar... Är det möjligt? har detta hänt?
1. Kostar olika med olika tjejer, priset dyker upp när man klickar på privat show och är det för dyrt kan man backa.
2. Ja, några gånger, märker man att tjejen är dålig är det bara att stänga ner och välja nästa.
3. Ingen aning, jag kollar bara, visar mig inte.
Har några gånger roat mig med minsta insättningen och sett hur många tjejer jag lyckats få att köra upp en dildo i sig för den pengen, dvs gått in och sen fått henne köra in dildon och när den sitter i fittan stänger jag och går till nästa. Rekordet är 5 tjejer, kul veta att 5 tjejer runt om i världen just kört in en stav i fittan för min skull.