Arosportalen CENCURERAR igen, igen, ige...
Jag har vid två tillfällen \\\\\\\"hjälpt\\\\\\\" Gavne genom att skriva om ett par av hans inlägg, där jag skalat bort personangreppen. Gavne har ändå inte anammat det sättet att skriva, utan han anser att han själv vet bäst i frågan. Att alla refuserar honom ser han som ett bevis på att en konspiration lever, inte på att det måhända faktiskt är på det viset att han oftat uttrycker sig på ett sätt som folk tar avstånd ifrån...
I en drömvärld är det kanske på det viset att jag, eller någon annan, hela tiden skulle formulera om debattinlägg vi ansåg gå överstyr i sina formuleringar, men i realiteten finns inte den tiden, eller för den delen, den lusten.
Jag har i allt större utsträckning slutat upp att gå i polemik med Gavne, just på grund av att den aldrig ger någonting. Men i det här fallet, svarade jag ändå. Kanske var det inkonsekvent av mig, men hursomhelst tröttnade jag på hans stolligheter. Det händer då och då - jag kan dock inte se det fega. Vid flera tillfällen har jag låtit inlägg från Gavne ligga kvar, då de rört min person, men när de rör andra måste de bara bort...