Hejsan, jag funderar på om det går att lägga till en logga ut funktion på skolans datorer!
Liksom det finns bara Starta om och Stänga av! och skolans datorer har en fryspunkt, så allt jag stoppar i autostart, windows mappen o.s.v det försvinner när man startar om/stänger datorn!
Detta är på dem flesta datorerna på min skola, men på några få datorer på bibloteket så har dem logga ut funktion! med hjälp av den funktionen kommer jag att kunna använda mitt program mer! (chaos control, så jag kan skoja med folk genom datorn, jag kan liksom styra deras datorer!
På de datorerna där det finns logga ut funktionen på, så när jag drar från datorn så väljer jag logga ut! då nästa som loggar in och sen ska dra från datorn och trycker start->avsluta, det första alternativet som kommer visas då är "Logga ut elev"
Och då om dem bara trycker OK/ENTER så kommer mitt program att forsätta fungera!
Så jag undrar om någon av er kanske vet hur man kan fixa till logga ut funktionen på något sätt! (eller kanske tabort starta om/stänga av datorn?)
Man kan nästan göra vad som helst på datorn och ändra saker o.s.v! men när man stänger av datorn så kommer allt återställas! MEN DÄREMOT INTE om man loggar ut
[[EDIT]]
OS på datorerna är Windows XP proffesional