Citat:
Ursprungligen postat av B-O Gavne, Västerås
-RUBRIKÄMNET LÖST?????
....nix! Och egentligen handlar det olösta ..förhoppningsvis om, att jag inte får ändan ur vagnen till ringa till Fujitsu-Siemens support: 08/5888 8300 eller 020/764 764 och fråga om min dator: typ Amilo Li 2727-12P Celero
Det bästa är ju att supporten skriver ner, en tydlig redogörelse för vad man skall göra, och sänder över. –Skrivningen –som jag redogör för här ovan- ” …och råd om hur du skall göra finns i den dokumentation som hör till datorn.” –E´ ju bara strunt snack.
-Å så den stora frågan: Vad har alla de andra liknande datorköparna gjort?

Det var tråkigt att höra! Hehe jag har väl också lite svårt att få tummen i vädret ibland, så den delen förstår jag. Annars är jag oerhört glad att jag bygger ihop min dator själv, är det något som krånglar har jag garanti på varje del för sig, vilket är bra. Har faktiskt inte haft ett endaste problem med min senaste dator, förutom när jag installerat alldeles för mycket skit så jag rensade datorn, du vet, gör om, gör rätt som dom säger
Hoppas att du finner en lösning snart! Förresten borde inte män i din ålder sova såhär tidigt?