Jag behöver en ny bärbar som jag ska kunna köra adobes cs program på - alltså photoshop, illustrator mm. Har hittat en acer som jag funderar på, kan den va nåt att satsa på eller har nån nåt annat att rekommendera? Ska helst inte kosta mer än 7000 kronor.
Som ovanstående sa så tycker jag också att datan verkar väldigt prisvärd och jag tror inte heller det borde vara några som helst problem att ha amd när man kör adobe.
Dock så presterar intels proppar bättre än AMDs just nu och photoshop tenderar att kräva endel och när det inte rör sig om en lågbudgetdator så kan du liga gärna satsa på Intel.
Har hört mycket dåligt om Acer. De säljer mycket prestanda per krona, men servicen ligger tydligen i Tyskland och är helt usel. Många skärmar med pixelfel och sånt. Men det är ju många som köper Acer och verkar jättenöjda också, så jag antar att så länge allt funkar är det prima. Ville bara nämna det.
Tack för allas synpunkter! Jag är lite ivrig av mig när jag väl bestämt mig för något så jag har redan köpt acern. Hittills är jag nöjd, förutom att den vägrar koppla upp automatiskt till det trådlösa nätverket... men ska ta hit en kompis som ska få rota i det där.
Sen stör jag mig på att man inte får med alla drivisar och vista på skiva, men så är det väl med alla datorer nuförtiden.