2008-04-14, 00:24
Medlem
dMobergs avatar
Om du inte bara vill få slut på prat, så kan du ju förbereda dig att prata om nån sport som du håller på med och varför den är bra för din hälsa. Eller någon sport du skulle vilja testa på eller som du tror är bäst för hälsan.

PS. längdskidåkning heter cross-country skiing!
Citera
2008-04-14, 01:58
Medlem
Men va fan, om jag nu förstått det rätt så är Engelska B ett gymnasieämne.

Med andra ord. Behöver man fråga på innehållet så är man knappt värd ett godkänt. Vill man ha hjälp med att diskutera ett ämne på engelska, läs samma sak på svenska. En normal idiot behöver antagligen inte det, då allmänbilning gjort att man kan saker som: inte äta för mycket, springa är bra. Röka dåligt.

Eller så kan man bara dribbla bort sig i vilka sporter som svenskar är bra på, vilket till och med jag kan inte som inte är ett dugg sportintresserad. Klipp dig og skaffa dig ett jobb är min attityd till sport. Ja ämnet är fan bottenlöst.

Va fan.
Senast redigerad av Vikvar 2008-04-14 kl. 02:01.
Citera
2008-04-14, 21:08
Medlem
james007s avatar
Tack så mkt dMoberg, väldigt snällt! Tackar för tipsen..
Vikvar - kommentar är Överflödig, hoppas någon annat har något bättre att säga..?
Citera
2008-04-14, 21:16
Medlem
Försök att hitta någon infallsvinkel t.ex Hur kan vi göra för att få fler att idrotta, hur ska vi göra för att förebygga doping osv osv.

När du har gjort detta så tänk på förberedelsen. Den är A och O, lycka till och kör hårt
Citera
2008-04-15, 17:02
Medlem
james007s avatar
Jag har en annan fråga också:
Under hur långt tid sitter varje par och diskuterar?
Citera
2008-04-15, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av james007
Jag har en annan fråga också:
Under hur långt tid sitter varje par och diskuterar?

10-15 minuter
Citera
2008-04-16, 18:41
Medlem
james007s avatar
Jag hörde ngnstans att den första delen ska vara "My own experiences of sport" och under den andra diskuteras olika topics, kan någon konfirmera detta?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in