• 1
  • 2
2008-04-14, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MacGayVer
Far min gör det som du fått tips om tidigare...röker Menthol.

Jodå, det funkar rätt bra. Jag verkar ha åkt på en äcklig jävla förskylning, blir bara värre och värre.
Citera
2008-04-16, 11:47
Medlem
Gravity2s avatar
Börja rök mentol och dricka en stadig wirre på kvällarna så ska du se att du kan bolma John Silver utan filter snart igen ^^
Citera
2008-04-16, 20:13
Medlem
Empresss avatar
Slänger över denna till nikotinisternas tillhåll (Tobak)

/Modd
Citera
2008-04-16, 23:51
Medlem
Sneakss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wojak
Värst är att röka när man har lunginflammation. Fick skära ner en hel del till 4 cigg om dagen, och då togs de när halsen mådde som bäst.

precis vad jag också gjorde, rökte bara 4 cigg per dag...

annars, så när jag är förkyld så röker jag som vanligt, är det dock en riktig förkylning brukar jag röka menthol
Citera
2008-04-17, 15:25
Medlem
Själv hatar jag att röka när jag är förkyld; eller iallafall när man har en riktig hosta. Då blir den bara värre, och röken plus salivet smakar skit.

Nästa gång jag blir förkyld ska jag röka menthol tror jag, även om jag hatar menthol.
Citera
2008-05-03, 19:43
Bannlyst
jag håller med! Var Riktigt förkyld för ca en månad sen, fan vad illa det smakade.
Efter det har jag inte hafft nått behov av det längre, kan både feströka, och röka nån då och då, utan att känna nått som hälst beroende senare.
Citera
2008-05-03, 19:47
Bannlyst
Ofta ingen anmärkt på "förskyld" än
Citera
2008-05-06, 12:00
Medlem
Jag lånar tråden lite om det är okej.

En kompis till mig påstår att förkylningen håller i sig längre om man röker samtidigt, är det sant eller bara någon rapparkalja han hört som inte alls stämmer?

för övrigt håller jag med, rökning när man är förkyld är inte alls någon höjdare
Citera
2008-05-08, 02:33
Bannlyst
Håller med TS fullständigt.
Att röka vid ordentlig förkylning är pest och kolera sammanslaget, men ändå ska man på skiten.
Citera
2008-05-08, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Racker
Jag lånar tråden lite om det är okej.

En kompis till mig påstår att förkylningen håller i sig längre om man röker samtidigt, är det sant eller bara någon rapparkalja han hört som inte alls stämmer?

för övrigt håller jag med, rökning när man är förkyld är inte alls någon höjdare
Under min förra helvetiska förkylning blossade jag upp ett John Silver utan filter när det var som värst. Vart inte bättre kan jag säga dig.

Är förkyld jag med, och har rökt några Marlboro Menthol. Tycker de är rätt bra när man är förkyld.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in