• 1
  • 2
2008-04-18, 19:29
Medlem
felstavadds avatar
Av intresse bara; Finns iWorks fortfarande bara i engelsk version (frra versionen, inte 08 mao, jag kpte fanns bara p engelska nmligen)?
Citera
2008-04-19, 19:10
Medlem
Mackells avatar
Ja, tyvrr fortfarande bara p engelska
Det jag ser som problem med att de ingende programmen inte finns p svenska r att anvnda hjlpen. Ofta har jag bara en aning om vad det kan heta p svenska men prvar med ett antal synonymer och till slut brukar det g. Mitt engelska ordfrd r inte lika stort utan brukar ta slut efter ett par synonymer. Visst man kan sl upp ordet i en ordbok eller ska p ntet - men det tar tid och jag r lite lat.

Annars mste jag hlla med om att programmen r trevliga och fr viktiga saker som ska se riktigt bra ut anvnder jag alltid dem och exporterar som pdf. Det br man nog alltid gra om utseendet r viktigt.
Citera
2008-04-19, 21:47
Medlem
Chanseys avatar
Har bytt frn office 08 till iwork eftersom nya office var ett enda stort skmt. lste sig konstant nr man jobbade med diagram i excel. herre gud vad dligt, nstan smre n vista! iwork gillar jag, snabbt som fan. bytte ven ver frn firefox till safari p.g.a snabbheten!
Citera
2008-04-19, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chansey
Har bytt frn office 08 till iwork eftersom nya office var ett enda stort skmt. lste sig konstant nr man jobbade med diagram i excel. herre gud vad dligt, nstan smre n vista! iwork gillar jag, snabbt som fan. bytte ven ver frn firefox till safari p.g.a snabbheten!

Office strulade fr mig med men efter en en uppdatering flyter det p bra. Men jag antar att du redan har gjort det.
Citera
2008-04-19, 22:32
Medlem
Chanseys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henriklj
Office strulade fr mig med men efter en en uppdatering flyter det p bra. Men jag antar att du redan har gjort det.

Ja det har jag gjort. Problemen kvarstr. Sen drar ju office s fruktansvrt mycket cpu&minne
Citera
2008-04-20, 20:16
Medlem
Varnims avatar
Frsta, och hittils enda, gngen jag lite ngrar mig att jag kpt en Macbook Air r d jag blivit tvungen att anvnda Office 2008. Det gr riktigt lngsamt och hngde sig en hel del bde fre och efter patch. Men jag tror det sger mer om hur Office 2008 r programmerat n Air:s prestanda..

Detta finner jag vldigt trkigt d Office 2007 fungerar riktigt bra till Windows. Nr jag ska gra ngot sjlv anvnder jag grna Pages eller Numbers, speciellt Numbers som jag gillar starkt, men nr man fr frdiga filer krvs tyvrr Office. Men i strsta mjliga mn anvnder jag iWorks.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in