2008-04-11, 13:49
Medlem
pokergudens avatar
Tjoo alla flashbackare!

Vet inte om denna trden passar i detta forumet. Om den inte gr det fr vl mod flytta den.

Jag har lnge funderat p att kpa ny dator. Sjlv vet jag inte mycket om datorer eller vilka mrken/tillverkare som gr bra datorer.

Hittade Dells XPS 420, som sg vldigt nice ut:

http://www1.euro.dell.com/content/pr...bsd&cs=sebsdt1

Som sagt vet jag inte s mycket om datorer, utan frgar drfr er, vad tycker ni om den? verkar den vrd sina pengar? r Dell ett bra mrke?

Hade frmst tnkt anvnda datorn till pokerspel, surfande osv.

Om ni har ngot tips p en bra dator som ligger i ungefr samma prisklass, lnka grna hemsida/affr/mrke mm.
Citera
2008-04-11, 14:57
Medlem
pokergudens avatar
Ingen??

Snlla, hjlp mig lite dd

r det ingen som vet eller orkar svara??
Citera
2008-04-11, 16:23
Medlem
Frbannads avatar
Posta i Data & teknologi > Hrdvara. S fr du nog bttre hjlp.
Citera
2008-04-11, 16:38
Medlem
ministatens avatar
Jag tycker Dell r ett bra mrke. Min brbara r en Dell XPS och jag har bara gott att sga om den. Dells support r bra och med min brbara s fljde det med en fin bruksanvisning som visar hur man skruvar isr den fr att byta delar. Mycket bra. Det r ocks najs att man kan skrddarsy sin burk i webshoppen s att man slipper overkill-grejer eller det motsatta
Citera
2008-04-11, 23:04
Medlem
jEffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ministaten
Jag tycker Dell r ett bra mrke. Min brbara r en Dell XPS och jag har bara gott att sga om den. Dells support r bra och med min brbara s fljde det med en fin bruksanvisning som visar hur man skruvar isr den fr att byta delar. Mycket bra. Det r ocks najs att man kan skrddarsy sin burk i webshoppen s att man slipper overkill-grejer eller det motsatta

Hller med till 100 %. Har en Dell XPS 420 och tycker den r helt kanon!
Citera
2008-04-11, 23:16
Bannlyst
Ser vldigt lovande ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här