2008-04-11, 10:17
Medlem
*puffs avatar
En liten "live-rapport" från mig. Jag är ny här, so be kind!

--------------
Kvinna, 29 år
kort, knubbig :P
tidigare erfarenheter: tjack, E, brunt, grönt, subutex, vissa RC, en mängd olika piller (ex: imovane, stilnoct, stesolid, sobril, rohypnol, citodon, panocod med flera), lustgas och alkohol (räknas det? ) (hoppas jag inte glömt nån!)
--------------

(2008-03-27)

Fick 500 mg pulver med posten, delade upp det i fyra högar (som jag tror blev ganska lika) och lade pulvret i kapslar (varför gjorde jag det för? bara jobbigt ju! ). Planerar att inta två ikväll och två vid ett annat tillfälle.

21:50 intog jag första kapseln, vilken jag antar innehöll ca 125 mg.

23:14 drog en lina på uppskattningsvis 30 mg då effekt knappt kommit, mest för att kicka igång det lite. Känner inte mycket alls. Jo, det svider och luktar illa i näsan. Skiter i kapslarna från nu och kör i näsan.

23:46 Nu känns det verkligen. Allmänt välbehag och lite rysningar. Önskar dock ännu mer effekt, snortar nog snart lite till om det inte ökar. Blir masserad av sambon, underbart!

23:58 Snortade resten av den (cirka) halva kapseln jag snortade av förut. Vill känna mer, det är ganska lugnt. Kommer i vågor lite. Har nu intagit ca 1½ kapsel alltså.

00:33 Har knullat och varit ute med hundarna. Mår bra, mycket bättre än vanligt. Känner mig empatisk och glad och har lite rysningar. Känner mig dock inte så vrålpåverkad som jag skulle gjort efter 2-3 e. Det är lugnt och fint, mest. Torr i munnen. Lite smått illamående, men inget som stör.

01:00 Snortade ca ¼ kapsel till. Mår fortfarande bra, men inget himlastormande än.

01:32 Har sugit kuk, och knullat igen. Underbart skönt! Nu är effekten inte att ta miste om och jag känner mig e:ad, typ. Varm om kroppen men kall om fötterna. Hungrig, men ingen aptit. Ont i näsan av allt snortande, är inte van vid att snorta. Nu börjar jag förstå vad folk har pratat om när det gäller den här drogen ,att den fått så extremt bra recensioner överallt. Måste dock nån gång lära mig att jag inte kan hålla mig till låga doser. Jag är alltför stor och tolerant för det. Nästa gång börjar jag med klart högre dos. Har lust att göra en massa saker, men det är ju mitt i natten och det är inte direkt lämpligt att sätta igång med något känns det som…

02:10 Känner mycket nu. Har ca ¼ kapsel kvar att snorta, men avvaktar lite då jag just nu mår toppen – helt kanon faktiskt! Känner dock inte att det är en partydrog på samma vis som e, jag skulle mycket väl kunna sitta helt ensam och vara påverkad på det här viset. Det är liksom mys, mest, och jag trivs verkligen med livet just nu. Emellanåt flimrar det till för mina ögon och jag känner mig jättepåverkad, men det går fortfarande väldigt mycket i vågor. Sambon vill gå och lägga sig, så när jag snortat det sista så går vi till sängen. Han kan sova, och jag kan pilla lite vid datorn (har laptop) eller se på teven i sovrummet. Känns helt okej. Väldigt torr i munnen dock. Känner också av en del käkspänningar, men vet inte om det beror på att min kropp känner igen ruset från e & amfetamin, eller om det verkligen är så. Kan ju vara psykologiskt menar jag. Inget som stör mig dock.

02:26 Äsch, tog det sista nu. Fy fan, den här linan var garanterat större än förra. Det svider jättemycket, fy fan rent ut sagt.

02:55 Nu rusar det på av bara 17 – helt sjukt underbart! Synd bara att jag numer inte har mer sällskap än av datorn. Skulle gärna kela, kanske ha sex, men ajabaja, sambon är jättetrött och måste verkligen få sova. Skulle kunna städa hela huset nu, men när man bor som vi så ska man inte väsnas på nätterna. Synd. Vet inte när eller var denna natt ska sluta, och undrar hur många timmars sömn jag kommer få. Imorgon måste jag dessutom vara fit for fight då vi kommer få besök och lägenheten bara måste städas innan dess. Hujeda mig, hur ska det gå? Får kanske ta mina andra kapslar redan imorgon förmiddag för att orka, hehe. Tur att jag har insomningstabletter att ta fall i fall. Jag kan ju bara inte sitta uppe till 4 eller 5 heller!

03:30 Det värsta ruset har redan (!) lagt sig, så jag kryper ner under täcket och ser om jag kanske kan somna.

06:15 Stiger upp efter en totalt sömnlös (men ändå lite mysig) natt och låter sambon få sovmorgon. Får väl trycka i mig mer knark sedan så jag orkar med att städa. Sedan får jag väl sova ett tag i eftermiddag.

Tog resten av mephedronet utspritt över hela dagen och var igång som en tok. Har aldrig förut städat så intensivt och noggrant. Jag höll igång till kl 20 på kvällen och var sedan totalt slut. Det blev två zopiklon och på natten sov jag jättegott.

Ingen avtändning.

Utvärdering: Helt klart en kanonbra produkt, som jag redan beställt 1 g till av. Tänker dock inte var lika försiktig med doseringen nästa gång, då jag tror det skulle ge ännu mer att gasa på ordentligt redan från start.

Tycker det liknar tjack mest, med lite inslag av rysningar, empatikänslor osv. Men jag skulle inte kunna jämföra det med min favoritdrog E!

4/5 från mig.

Ps. är grymt irriterad på SD, har väntat på mitt nya mephedrone i två veckor nu. Det blir ingen lattjo helg, nu heller.
Citera
2008-04-11, 10:46
Medlem
Sweettooths avatar
Helt klart en intressant rapport. Jag är lite små nyfiken själv på denna substans men eftersom jag inte vet något om bieffekter under en längre tidsperiod och hur beroendeframkallande det är så håller jag mig i kragen. Alltid kul att läsa om dock =)
Citera
2008-04-13, 01:45
Medlem
Sveinis avatar
Hahaha älskade den, Din öppenhet är sjukt rolig. 4/5
Citera
2008-04-30, 16:22
Medlem
helt okej rapport, lite händelselös men va fan! 3/5
Citera
2008-05-01, 19:06
Medlem
SpeedingBullets avatar
"har knullat och sugit kuk" ja du är väl glad att du får något överhuvudtaget, liten och knubbig..

seriöst
Citera
2008-05-01, 20:31
Medlem
Vias avatar
Hehehe .. trevlig & öppen liten rapport. 3/5 får du av mig.
Blivit sugen av allt jag läst om skitet & beställt 0.5 från SS, hoppas det funkar bättre än för dig.

Inga galna testpiloter därute som vågat panga det än .. ?
Citera
2008-05-01, 20:47
Bannlyst
Du kunde ju utelämnat vissa detaljer din vidriga kossa...
Citera
2008-05-13, 05:46
Medlem
Gött!

Jag har typ tagit sen igår 19.30 kanske 6-700mg mephedrone. Har halva kvällen ringt folk. Och sen efter tolvslaget runkat. och runkar fortfarande och snortar linjer. Känns som E när man bombar 250mg. Och som tjack när man snortar små lines. Skönt eufori :P Tänkte gå lägga mig 23.00 :P men det sket jue. För skönt med mephedrone. Tok skönt! denna får av mig i betyg 5/5 eftersom när ruset peaker så är det fan helt otroligt skönt! Nu måste jag ba skaffa en TJEJ som vill suga och knulla !
Citera
2008-05-13, 11:04
Bannlyst
Gillade rapporten och hade jag själv inte prövat skiten så ahde jag säker blivit lite småsugen, men som sagt jag tycker att mephedrone är en riktig skräpdrog vars ruseffekter knappast kan jämföras med någon riktig så kan jag bara gratulera dig till framtida exprimenterande..
Citera
2008-07-31, 06:07
Medlem
cpjävels avatar
jag gillade sättet du skrev på verkligen! keep the good work up

4 starka sprutor utav 5
Citera
2008-07-31, 11:31
Medlem
Cakewets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpeedingBullet
"har knullat och sugit kuk" ja du är väl glad att du får något överhuvudtaget, liten och knubbig..

seriöst

man väl vara liten, knubbig och sexig också eller? :P
Citera
2008-07-31, 11:58
Medlem
relmerps avatar
kan nån vänlig själ pma nån "butik" där man får tag på denna underbara drog?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in