2008-04-10, 23:11
Medlem
candybells avatar
På senaste tiden har tangentbordet på min macbook börjat ha för sig konstiga saker. Ibland slutar det bara fungera helt i kanske en kvart eller tills jag startar om datorn. Andra gånger (som nu) verkar det ställa in sig i något 'tvärtom' läge, så för att skriva normalt måste jag ha både caps och num lock aktiva..

Någon annan som varit med om något liknande och vet om det finns någon lösning? Jag har alla senaste uppdateringar.
Citera
2008-04-11, 02:14
Medlem
Rauzs avatar
Har du alla uppdateringar från Apple? Det kom något som gällde tangentbordet på Macbooks för någon månad sen (menar inte den som kom för en vecka sen som gäller de externa).
Citera
2008-04-13, 13:10
Medlem
Mitt tangentbord på min macbook slutade fungera helt plötsligt. Jag satt och skrev när jag märkte att vissa bokstäver i övre raden föll bort. Dagen efter hade tab tom P samt vänstra shiftknappen slutat fungera. Jag hade inte spillt, tappat den eller något sådant. Den la bara av. Och det var verkligen så att bokstav för bokstav föll bort. Satt och skrev ett mail när det började jävlas. Jag hade iaf kvar garantin och lämnade in den på apple store och fick ett nytt monterat helt gratis. Fick även en ny platta (eller så gjorde han ren den med något medel jag inte har då den såg helt ny ut när jag fick tillbaka den).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in