2008-04-10, 20:22
Bannlyst
Skulle installera photoshop på en gammal burk här hemma, så jag kopplade in den. Installerade det. Samtidigt så var det ett gammalt skit antivirus program installerat, så jag avinstallerade det och tog bort lite skit ur autostarten.
När jag sedan startade om datorn så hakar den sig vid windowsflaggan. Den går riktigt, riktigt, riktigt sakta framåt (ibland). Men jag kommer ändå inte in i windows. Vad kan det vara? Har gått in i felsäkert läge och gjort systemåterställning, men det hjälpte inte alls.

Någon som har lite erfarenheter och kan hjälpa mig?
Tack på förhand. /olldon

EDIT: Fick det att gå igång nu, var bara att starta den så funkade det helt plötsligt.
Senast redigerad av olldon 2008-04-10 kl. 20:36.
Citera
2008-04-10, 20:41
Medlem
Har själv problem med uppstarten. När den väl kommer till XP-flaggan och det så står den där och tuggar i ungefär 30 sekunder sen går vidare till fasen där skärmen blir svart(för mig iaf) sen kommer "välkommen"-grejen fram efter ett bra tag. Efter att NOD32 startat upp så låser sig datorn totalt i ungefär 20 sekunder för att sen boota upp helt och är därefter normal igen. Jag har kollat loggboken och har nåt felaktigt block på min hårddisk så jag antar att min hårddisk håller på att pajja. Kolla din loggbok efter systemhändelser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in