Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-04-10, 16:09
  #1
Medlem
Hej!

Jag har gjort bort mig rejält och skulle vara jätte glad om jag kunde få hjälp snabbt.

Jag använder windows vista, nu har jag bökat i enhetshanteraren för att utöka c: partionen. Det har inte varit något problem, bara jag har haft ledigt med plats till höger.

Nu till mitt problem. För ungefär någon minut sen råkade jag ta bort med enhetshanteraren en partion som jag hade sparat viktiga dokument på. Det var ett misstag. Jag skulle inte ha högerklickat och tagit bort den.

Jag ser inget sätt att ångra. Det gick bara på någon sekund så var allt borta.

Jag har inte startat om datorn eller gjort något överhuvudtaget sen dess. Jag är jätte jätte jätte tecksam för hjälp, om jag kan göra något åt det för att få tillbaka partionen som inhåll dokument på mer än 100GB.

Glad för snabbt svar! Vet inte vad jag ska göra och törs inte göra något nu.
__________________
Senast redigerad av frettan 2008-04-10 kl. 16:13.
Citera
2008-04-10, 16:13
  #2
Medlem
Förbannads avatar
No worries:

Testa GetDataBack for NTFS
Citera
2008-04-10, 16:18
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Förbannad
No worries:

Testa GetDataBack for NTFS


Tack! Har inte hört talats om det programmet tidigare. Det verkar som jag skulle kunna ha hjälp av det, efter att ha skummat igenom deras hemsida.


...Nu har jag installerat programmet och väntar på att han ska läsa igenom partionen.
__________________
Senast redigerad av frettan 2008-04-10 kl. 16:32.
Citera
2008-04-10, 16:40
  #4
Medlem
Förbannads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frettan
Tack! Har inte hört talats om det programmet tidigare. Det verkar som jag skulle kunna ha hjälp av det, efter att ha skummat igenom deras hemsida.


...Nu har jag installerat programmet och väntar på att han ska läsa igenom partionen.

Fint, återkom gärna med resultat om det fungerade eller inte.
Citera
2008-04-11, 17:43
  #5
Medlem
Det gick jätte bra. Tack så jätte mycket för hjälpen Förbannad. Det var kanon shysst, tack tack tack! Så glad att allt är tillbaka!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback