2011-11-15, 14:44
Medlem
Ferry31s avatar
Minns nr vi gjorde liknande fiske efter ckel p kamrat fr ett r sen

D blev ju ven folk uthngda. Ngon som kan fler sdana hr sidor? Typ chatt/community dr de sitter och hugger
Citera
2012-01-05, 16:28
Medlem
volvo 240s avatar
Dessa copypastegrejer de spammar i all evighet, tror de verkligen att det ska funka`?

13:20] jazzuge sger : HELSINGBORGSKVINNA! Gillar du detta? Du sitter p mitt ansikte, kissar ngra droppar, jag slickar dig hela tiden! Du flyttar dig lite framt, s jag med tungan kommer t ditt stjrthl. Du rullar mjukt mina brstvrtor med fingrarna och jag runkar sjlv! OK? Du fr grna vara gravid, gift eller ofri, bara du r slank! Vga! Jag r helt ok, trevlig och nstan normal! Vill du se mig i cam gr det bra!

killen lmnar ven ut sitt mobilnummer
Citera
2012-04-06, 01:55
Medlem
volvo 240s avatar
Vafan, bde KK och free6chattarna nere, var ska man nu trolla och jaga pedofiler?
Citera
2014-01-07, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Vafan, bde KK och free6chattarna nere, var ska man nu trolla och jaga pedofiler?

Ja fan, det r ont om chattar nu fr tiden. Men www.chattis.se kanske funkar fortfarande? Var inne dr och trollade fr ett drygt r sedan nr jag inte hade ngot att gra
Citera
2014-01-10, 22:40
Medlem
Vad r vitsen med att driva med troll?
Citera
2014-01-10, 23:15
Medlem
Gheteros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fwatten
Vad r vitsen med att driva med troll?

Densamma som vitsen att komma till flashback

Det verkar stelt numera, men det kanske bara ser ut som s i jmfrelse med de ldre sidorna i trden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in