Citat:
Ursprungligen postat av LadyDoOrDie
Nej, jag har aldrig gjort CWE öht. Men jag har sett frågan förr, och är som sagt ganska säker på att flera har skrivit att det går att göra CWE även på brustabletter.
Som sagt, sök!

Tackar för svaret, har själv sökt en del och läst en massa trådar om detta men det hela har varit väldigt diffust tror jag, inte precis någon som skrivit något i stil med "jag har lyckats göra cwe på cit. brus och jag fick ett bra rus på dom"..
Anledningen till att jag frågar är att jag själv köpt ett rör brus från en polare för några veckor sen och testade då att dra i mig 6 st på en gång och jag fick ett hyfsat skönt rus men efter lite mindre än en timme började det göra jäkligt ont i övre delen av magen, så jag kom att tänka på att det ju är 3g paracetamol i 6st brus. Googlade då bilder för att ta reda på var levern sitter på kroppen och det är ungefär där jag kände smärtan. Så tänkte nu att eftersom jag nästa gång tänkt dra i mig 10st citodon så kanske det vore bäst att göra en CWE på dom innan, vill inte få en liknande smärta igen.
Förresten så löste jag upp dessa 6st brus i ca 3-4 dl vatten, är det för mycket/lite?